جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از فعالان رسانه ای تشكل های دانشجویی با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ امروز مردم در رفاه نبوده و در مضیقه هستند؛ مردم از مسئولین نظام خدمت گذاری می خواهند؛ رفاه حق مردم است و با ارائه آمار، مشکلات گرانی از بین نمی رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رؤسای کارگروهای تخصصی و اجرایی ستاد مرکزی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشکر نعمت های الهی مانند انقلاب اسلامی تأکید کردند و گفتند: اگر قدردان نعمت ها نباشیم، قطعا گرفتار کفران نعمت خواهیم شد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بالاترین نعمت، پیروی از ولایت و اهل بیت(ع) است، بر عمل به سیره اهل بیت(ع) تأکید کردند.

معظم له با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای برکاتی بوده و لازم است آن را تبیین کرد، افزودند: در گذشته مشکلات زیادی در کشور بوده که از جمله آن محرومیت های آموزشی، معیشتی و امکانات عمومی مانند برق و بهداشت بوده است؛ ولی امروز به برکت انقلاب مشکلات تا حدودی برطرف شده است.

ایشان بیان داشتند: درگذشته ایران تحت استعمار دول غرب و شرق بوده و با حاکمیت تمدن غرب و شرق، اسلام به حاشیه رفته بود و دانشجویان با حضور در دانشگاهای اروپایی گرفتار نوعی تفکر فراماسونری شده و در واقع غرب زده شده بودند ولی به برکت اسلام این اتفاقات از بین رفت.   

ایشان با بیان اینکه انقلاب برای خدمت گذاری مردم بوده است، از عملکرد نامناسب مسئولین در خدمت رسانی و مشکلات گرانی انتقاد کردند و گفتند: امروز این مردم در رفاه نبوده و در مضیقه هستند؛ مردم از مسئولین نظام خدمت گذاری می خواهند؛ رفاه حق مردم است و با ارائه آمار، مشکلات گرانی از بین نمی رود.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha