جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین از ارسال ۳۸۰ اثر به سومین جشنواره استانی علامه حلی خبر داد و گفت: اختتامیه جشنواره سوم روز ۱۶ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: 380 اثر از طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران به دبیرخانه سومین جشنواره علامه حلی قزوین ارسال شد که 18 اثر با نظر هیئت داوران به عنوان آثار برتر انتخاب شده اند.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: برگزاری جشنواره جوان علامه حلی(ره) با هدف گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از طلبه های جوان طراحی و برنامه ریزی شده و فرصت مناسبی را در این زمینه برای طلبه های جوانِ پژوهشگر فراهم می سازد.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) حوزه علمیه قزوین، روز 16 دی ماه برگزار می شود. همچنین فراخوان جشنواره  چهارم از سوی معاون پژوهش حوزه استان به تمام مدارس علمیه خواهران و برادران ارسال شده است.

وی با بیان این که تاثیر گذاری این نوع جشنواره ها در هر استانی سبب توسعه فرهنگ پژوهش و شناخت آسیب های پژوهش در حوزه های علمیه خواهد شد که باید به آن توجه جدی شود، افزود: یکی از مهم ترین ماموریت های حوزه علمیه تولید دانش دینی بر اساس قرآن کریم، و روایات پیامبر اعظم اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است تا این دانش را به جامعه عرضه کند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha