جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/چرا باید در جامعه اسلامی شاهد بی بندباری باشیم؛ این انقلاب به راحتی بدست نیامده که به راحتی از دست برود. مسئولین جلوی بی بنداری در شهر و خیابانها را بگیرند.این چه وضعی است که الان جامعه گرفتار آن شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصرامروز در دیدار رؤسای کارگروهای تخصصی واجرای ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مرجعیت شیعه دلسوز نظام و جامعه است و هر سخنی به مسئولین می گویند مورد تأیید رهبر انقلاب است گفتند: همه خودمان را مدیون انقلاب و شهداء می دانیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: جوانان زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و بدون منت جان فشانی کردند  وبه همین دلیل مسئولین و همه مدیون خون شهداء هستند و باید پاسخگو باشند.خدا نعمت انقلاب و امنیت و ولایت را به جامعه اسلامی داده، نباید کفران نعمت کرد.

ایشان با انتقاد از بی بندباری درجامعه اسلامی، اظهارداشتند: چرا باید در جامعه اسلامی شاهد بی بندباری باشیم؛ این انقلاب به راحتی بدست نیامده که به راحتی از دست برود. مسئولین جلوی بی بنداری در شهر و خیابانها را بگیرند.این چه وضعی است که الان جامعه گرفتار آن شده است.

معظم له بیان داشتند: اکنون شاهد این هستیم بعضی از زنان با وضعیتی نامناسب درخیابانها تردد می کنند و مردم و متدینین برخورد نمی کنند. چیزی نمی گویند.

ایشان اظهارداشتند: درگذشته درشهر خاستگاه انقلاب، شاهد بی بندباری نبودیم، الان این مسائل علنی شده است. کسی هم علیه این بی بندباریها حرکتی نمی کند. اگر کسی نسبت به این مسائل عکس العملی نشان ندهد، معلوم است که پیشتیبان ولایت نیست و نبوده است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha