جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقدیر آستان قدس رضوی از مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز

حوزه/ آستان قدس رضوی، طی نامه‌ای، از اقدامات فرهنگی-جهادی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آستان قدس رضوی، با ارسال پیامی از فعالیت کانون خادم‌یاران رضوی مجموعه فرهنگی طلیعه‌داران ظهور وابسته به مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز تقدیر و تشکر نمود.

بر اساس این گزارش، آستان قدس رضوی به‌منظور توسعه خدمت به بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع)، ترویج مبانی فکری و سیره عملی حضرت رضا(ع) و بهره‌مندی زائران و مجاوران آن حضرت به‌ویژه مستمندان و مستضعفان از فرصت زیارت و رفع استضعاف و توانمندسازی آن‌ها، اقدام به ثبت‌نام طرح خادم‌یاران رضوی نموده است که در این راستا کانون خادم‌یاران رضوی، یکی از این مجموعه‌ها در خوزستان است.

همچنین آستان قدس رضوی، شرایطی را فراهم آورده تا عموم علاقه‌مندان و آرزومندان واجد شرایط خدمت به بارگاه منور رضوی بتوانند توفیق خدمت به آن حضرت را از مسیر خدمت به محرومان و مستمندان شهر و دیار خود و یا ارائه خدمت و همکاری تخصصی با مجموعه‌ها و مؤسسات آستان قدس رضوی بیابند.

در این راستا مجموعه فرهنگی طلیعه‌داران ظهور وابسته به مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، کانونی با هدف تبلیغ معارف اسلامی و اعزام مبلغین به مدارس دخترانه و برگزاری کارگاه‌های تربیت فرزند ویژه والدین مدارس ابتدایی سطح شهر اهواز با عنوان کانون خادم‌یاران رضوی رضوان معرفت تأسیس نموده است.

اقدامات جهادی این کانون، که موجب رفاه حال محرومین و مستضعفین مناطق حاشیه‌ای اهواز شده است، موجب شد تا آستان قدس رضوی با ارسال پیامی از فعالیت کانون خادم‌یاران رضوی رضوان معرفت، وابسته به مجموعه فرهنگی طلیعه‌داران ظهور تقدیر و تشکر کند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha