جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: آفرین بر علمای بزرگوار اهواز که مردم را چنان تربیت کرده‌اند که تا دیدند در آن سوی کشور بی‌احترامی به سیدالشهداء(ع) شده، به خیابان آمده و علیه آشوب گران اعلام بیزاری و انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، پیرامون حماسه ۷ دی مردم اهواز، گفت: مردم اهواز افتخار آفریده و صداقتشان در مورد محبت اهل‌بیت(ع) را در ۷ دی نیز به منصه ظهور رساندند.

وی راهپیمایی ۷ دی مردم اهواز را قیامی حق‌طلبانه دانست و اظهارکرد: این راهپیمایی برای حق‌طلبی بود نه حق خود طلبی! بدین معنا که مردم برای دفاع از حق، که به‌ناحق توسط فتنه گران پایمال شده بود، اعتراض سراسری کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه تظاهرات ۷ دی، از حق‌طلبی مطلق بیرون می‌آید، گفت: این راهپیمایی نه از حقوق شهروندی، بلکه از حق‌طلبی مطلق بیرون می‌آید و معنایش این است که می‌خواهیم برای حق فدا شویم.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، قیام ۷ دی را افتخاری بزرگ برای مردم اهواز دانست و تصریح کرد: آفرین بر علمای بزرگوار اهواز به‌ویژه آیت الله موسوی جزایری و سایر علمای شهر که مردم را چنان تربیت کرده‌اند که تا دیدند در آن سوی کشور بی‌احترامی به سیدالشهداء(ع) شده، به خیابان آمده و علیه آشوب گران اعلام بیزاری و انزجار کردند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha