چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اندونزی برای مردم نوار غزه مسجدسازی می کند

حوزه/ دولت ایالتی جاوای غربی در اندونزی، در ملاقات با یک مقام فلسطینی از نوار غزه اعلام کرد که قصد جمع آوری کمک های مالی و ساختن یک مسجد برای مردم مظلوم فلسطین را دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از antaranews، دولت ایالتی جاوای غربی در اندونزی، قصد جمع آوری کمک های مالی برای کمک به ساخت یک مسجد در فلسطین را دارد که قرار است عملیات ساخت و ساز آن در پایان ژانویه 2019 آغاز شود.

رضوان کمیل فرماندار ایالتی جاوای غربی، روز گذشته در پی ملاقات با یک مقام فلسطینی از غزه ، ضمن بیان این خبر گفت جمع آوری کمک های مالی برای ساخت مسجد همزمان با طراحی مسجد انجام خواهد شد.

فرماندار خاطرنشان کرد: مردم فلسطین هم اکنون قادر نیستند در مسجد نماز بخوانند و نمازهای جمعه را به پا دارند. من موافقت کردم که به درخواست شان عمل کنم. هنگامی که صحبت از مسجد باشد من قطعا کمک رسانی خواهم کرد و ما مسجد را طراحی خواهیم کرد.

کمیل گفت: من بر در قلب های مسلمانان غرب جاوا و مردم اندونزی می کوبم و امیدوارم بتوانیم به برادران مسلمان مان در غزه در آینده کمک کنیم.

وی همچنین از شورای ایالتی خواست در ساخت مسجد همکاری داشته باشند.

لازم به ذکر است در سال 2014، مسجد شیخ اجلین در منطقه نوار غزه در فلسطین توسط بمباران هوایی جنگنده های صهیونیستی تخریب شد و این مسجد از آن زمان تا کنون بازسازی نشده و ساکنان محلی مسجدی برای برپایی نمازهای جماعت ندارند..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha