جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 473051
۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/ مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارتحال فقیه مجاهد آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی، تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی ارتحال عالم جلیل القدر و مبارز انقلابی، آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء"

روح بلند عالم جلیل القدر و مبارز انقلابی، یار صدیق امام و یاور وفادار رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که عمر با برکت خود را در راه سربلندی ملت انقلابی ایران و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در جغرافیای امت های مسلمان منطقه در سنگرهای مختلف علمی و اجرایی صرف کرد، به دیدار معبود شتافت.

آن عالم جلیل القدر و فقیه گرانمایه هم در دوران سخت مبارزه در جبهه های حق علیه باطل در ایران و عراق و هم در پذیرش مسوولیت های سنگین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، همواره اعتلای کلمة الله و تقویت بنیان های اسلامی و نیز تلاش در جهت عزت و اقتدار امت های مسلمان را وجهه همت خویش قرار داده بود .

مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن عرض تسلیت بمناسبت این ضایعه اسف بار به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (ارواح العالمين له الفداء)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و مراجع عظام تقلید ، علما و فضلای حوزه های علمیه و ملت پر افتخار ایران، همدردی خود را با بیت مکرم و شاگردان داغدار آن فقید سعید اعلام می دارد.

مجمع تشخیص مصلحت نظام از عموم ملت قدرشناس ایران اسلامی دعوت می نماید تا در مراسم تشییع و مجالس بزرگداشت آن مبارز نستوه حضور باشکوه به هم‌ رسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha