جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۹۸۷۸۵

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اینکه دشمن طلبکار است به خاطر یک سری آوازهای دشمن شادکنی است که در جامعه سرداده می شود وگرنه اگر دشمن را مأیوس کنید، با موقعیتی که ایران دارد، برای اینکه خودشان را به ایران نزدیک کنند در صف می ایستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی اظهار داشت: هر پروژه ای که بخواهد به ثمر بنشیند مسئله حفاظت از آفات یکی از عناصر اصلی است.

وی با بیان اینکه باید در کنار سرمایه گذاری هایی که می شود فکری به حال آفت شود، افزود: در حیات بشری هم می بینید که کودک به دنیا می آید و بعد از چندی باید واکسن بزنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: اگر حفاظت نباشد همه زحمات هدر می رود، همانگونه که رهبر حکیم فرمودند اگر امنیت نباشد هیچ چیزی نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه آمار و ارقام افرادی که انگیزه هواپیماربایی داشتند و خنثی شده خیلی بیشتر از چیزی است که اعلام شده، عنوان کرد: منتها وقتی که احساس می کنند از آنها کاری ساخته نخواهد بود این حداقل کاری است که به آن دست می زنند اما اگر بدانند ولنگاری است این آمار 10 برابر بیشتر می شود.

وی متذکر شد: عینا مثل دزدی خانه ها می ماند که اگر دزد احساس کند صاحب خانه بیدار است و حواسش جمع است هیچ وقت از دیوار خانه بالا نمی رود، برخلاف آن وقتی که احساس کند صاحب خانه خوابیده است کل امنیت ازبین می رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی موارد بافعل هستند که کسانی ریسکی کرده اند و رسوا شده اند، گفت: اما مواردی بالقوه داریم و آن درمورد درصدی از افراد است که بتوانند دستبرد بزنند که این باعث می شود حتی افراد بی انگیزه، باانگیزه بشوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: هروقت دشمن احساس کرد که مردم، دولت مردان و قشرهای مختلف همه هوشیار و بیدار و متعهد به اسلام و انقلاب و مطیع فرمان فرمانده کل قوا هستند رام شده است، یادآور شد: اما هرزمان که در داخل، صداهای خلاف و اختلاف بلند شده باشد، دشمن طلبکار شده و جلو آمده است.

وی اضافه کرد: خوش بحال ملتی که التزام و تعهدش در انجام وظیفه داشمن را بازمی دارد و به دشمن اجازه اندیشه تجاوز نمی دهد که این باصرفه ترین نوع مبارزه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: آنچه که از روایات در فقه برمی آید، در گیرودار مانور، ممکن است فردی آسیب ببنید و جانش را ازدست بدهد که صواب این فرد از صواب فردی که در میدان مبارزه به شهادت می رسد بیشتر است و آن هم بخاطر بازدارندگی اش است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: همین که دشمن احساس کند ناکام خواهد ماند دیگر همچین ریسکی نمی کند.

وی ابراز امیدواری کرد: اگر روزی برسیم که این گروه هایی که همواره از عمد یا جهالت به نوای دشمن می رقصند، یک بزرگواری کنند و دست از بازی های سیاسی بردارند، ما نیاز به هیچ چیز نداریم و پیروزیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: اینکه دشمن طلبکار است بخاطر یک سری آوازهای دشمن شادکنی است که در جامعه سرداده می شود وگرنه اگر دشمن را مأیوس کنید، با موقعیتی که ایران دارد، برای اینکه خودشان را به ایران نزدیک کنند در صف می ایستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آنهایی که برای دشمن امید ایجاد می کنند گناهشان نابخشودنی است، گفت: اگر شما دشمن را مأیوس کنید در همه جبهه ها پیروزید و بهترین نمونه همین سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه می گویند جنگ نظامی منتفی است بخاطر این است که نیروهای مسلح آنها را مأیوس کرده اند و اگر نیروهای اقتصادی و سیاسی هم آنها را مأیوس کنند، عینا همینطور است زیرا هم علمی است و هم تجربی است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha