سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حیدری

حوزه/ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: امروز دادگستری استان قزوین بیش از پیش به موضوعات پیشگیری اهمیت می دهد و در این مسیر نیازمند کمک حوزه های علمیه است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد حیدری در جلسه طرح مهارت های رفتاری، در جمع اساتید حوزه علمیه قزوین، گفت: طرح امید ویژه افرادی است که بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی بوده و همچنین در تربیت افراد بزهکار و پیشگیری از تکرار جرم نیز بسیار مفید است و امروز دادگستری استان قزوین بیش از پیش به موضوعات پیشگیری اهمیت می دهد و در این مسیر نیازمند کمک حوزه های علمیه است.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین تصریح کرد: اساس پیشگیری های اولیه با پیشگیری های فرهنگی است، یعنی تمام سعی ما باید این باشد که یک فرد به سمت جرم یا آسیب کشیده نشود، نه اینکه پس از آلوده شدن افراد به دنبال اصلاح آنان باشیم.

وی، طرح امید را یکی از طرح های موفق در راستای پیشگیری های فرهنگی دانست و ادامه داد: طرح امید، طرح توانمند سازی براساس مدل مدیریت مهارت و دانش رفتار است و این موضوع برای همه گروه های جامعه به خصوص گروه ها و افراد در معرض آسیب و آسیب دیده برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: خوشبختانه امروز حوزه های علمیه و روحانیت در موضوع پیشگیری و تبیین آسیب های اجتماعی در جامعه پیشگام بوده و ان شاءالله شما اساتید که با آحاد مردم به خصوص نسل جوان ارتباط دارید، بتوانید بیشتر این مباحث مهم را در جامعه تبیین وروشنگری نمایید

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: شما اساتید می توانید در اثر بخشی طرح امید و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه اثرگذار باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha