شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسدی

حوزه/ کارشناس فرهنگی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: امروز حوزه علمیه در راس قرار داشته و می تواند در رفع اختلافات خانوادگی به ویژه پیشگیری از طلاق عاطفی به خوبی عمل نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اسدی در جلسه هم اندیشی دوره مهارت های رفتاری، در حوزه علمیه قزوین، گفت: اگر روحانیت امروز در همه زمینه ها اطلاعات کافی و به روز داشته باشد می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی و بزهکاری را در جامعه به خوبی شناخته و موثر واقع شود.

کارشناس فرهنگی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز حوزه علمیه در راس قرار داشته و می تواند در رفع اختلافات خانوادگی به ویژه پیشگیری از طلاق عاطفی به خوبی عمل نماید.

وی عنوان کرد: اجرای طرح امید از سوی شما اساتید حوزه علمیه قزوین به عنوان جرقه و محرک در جامعه بوده و آموزش رسمی نیست و باید این دوره ها ر ا با جدیت ادامه بدهید.

کارشناس فرهنگی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین اظهارکرد: طرح امید، طرح مهندسی رفتار می باشد و تاکنون در استان قزوین بیش از 300 دوره برای گروه های هدف از جمله زوجین متقاضی طلاق، زندانیان با سابقه اعتیاد، برهم زنندگان امنیت اخلاقی، معتادان بهبود یافته، و ... برگزار شده است.

حجت الاسلام اسدی در پایان گفت: امروز روحانیت نماد دین بوده  وحوزه های علمیه به عنوان بازوان اصلی و موثردر برگزاری طرح امید در جامعه می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha