پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در مسئله مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با توجه به ضرورت‌های موجود باید از افراد متخصص در جهت حل این معضلات استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، پیش از ظهر امروز در جلسه کار گروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در آسیب‌های اجتماعی باید تدابیر جدی اتخاذ شود. رهبر معظم انقلاب بر اصلاح این مسئله تاکید جدی دارند همه مسئولین باید خود را در مسئله آسیب‌های اجتماعی خود را پاسخگو بدانند و در اصلاح این مسئله تلاش کنند.

وی ادامه داد: در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باید متخصصین امر وارد شوند و کارهای تخصصی را برای ریشه کن کردن آسیب‌ها انجام دهند و با توجه به ضرورت مبارزه با این مسئله باید از تمام ظرفیت‌های متخصصین استفاده شود.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: در این مسئله باید از نظرات اساتید دانشگاه استفاده شود و نظر آنها را درباره حل این معضلات به کار بست، در دانشگاه‌ها اساتید متعهد و دلسوز وجود دارند که نظرات آنها در این زمینه می‌تواند گره‌گشا باشد.

وی افزود: قدم‌های مثبتی که در راه مبارزه با این معضلات برداشته شده باید به مردم و مسئولین تبیین شود و در برخی موراد عدم اطلاع از کارهای انجام شده باعث تضعیف روحیه مسئولین می‌شود، اگر از کارهای انجام گرفته اطلاع یابند قطعا به آینده امیدوار شده و با دغدغه بیشتر کارها را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی اضافه کرد: در دین مقدس اسلام عدد چهل اسرار خاصی دارد و به آن تاکید فراوان شده، به همین سبب چهل سالگی انقلاب برای ما ارزش زیادی دارد که نشان‌گر تکامل انقلاب است.

وی گفت: ما دستاوردهای عظیم معنوی زیادی در طول چهل سال انقلاب اسلامی داریم که نسل پاک و تربیت نیروی خداشناس از جمله این دستاوردها می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود:  انقلاب اسلامی در مباحث فرهنگی بسیار خوب و مثبت عمل کرده و باید این مطالب به مردم گفته شود؛ ما امروز با تقویت روحیه دفاع از هویت ملی و دینی کشور را از توطئه‌های دشمن حفظ کرده‌ایم و این بسیرا مهم است.

وی تاکید کرد: ما امروز پیام های انقلاب را به کشورهای دیگر هم صادر کرده ایم، به گونه‌ای که در کشورهای اسللامی با الگو گرفته از انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران و طواغیت می‌ایستند و مبارزه می‌کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha