چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسیج

حوزه/مدیر مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین بیرجند با بیان اینکه نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب هم از گذشته بسیار پررنگ بوده است، گفت: باید به کارهایی که بسیج در دهه اول انقلاب و در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، جبهه و جهاد، و عرصه های مختلف اجتماعی انجام می داده است برگردیم.

حجت الاسلام باقر طیبی مدیر مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین بیرجند در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، در حاشیه برگزاری مراسم تودیع معارفه مسئول پایگاه بسیج این مدرسه، اظهار داشت: تودیع و معارفه فرمانده بسیج مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) انجام شد و آقای «خونیکی» از فعالین شهرستانی به عنوان مسئول پایگاه سابق تکریم و آقای «دره‌کی» از طلاب فعال مدرسه معارفه شدند.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب هم از گذشته بسیار پررنگ بوده و هم در آینده بسیار موثر است، بیان داشت: باید به کارهایی که بسیج در دهه اول انقلاب و در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، جبهه و جهاد، و عرصه های مختلف اجتماعی انجام می داده است برگردیم.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین بیرجند(ع)، عنوان کرد: امروز بیشتر در عرصه جنگ نرم و بصیرت افزایی باید ورود کرد و بسیج می تواند در این زمینه نقش آفرین باشد.

طیبی خاطرنشان کرد: باید همه حوزه های علمیه در کنار مردم و در خدمت مردم در عرصه های مختلف بسیج، سازندگی و حفظ و کیان انقلاب فعالیت کنند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha