پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در همایش طلایه‌داران تبلیغ استان بوشهر گفت: امت اسلامی در نهم دی حماسه‌ی فراموش نشدنی خلق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در بوشهر، با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار داشت: این روز یکی از ایام الله‌هایی است که در نظام اسلامی خلق شد و اهمیت آن کمتر از ۲۲ بهمن یا ۱۲ فروردین نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به لزوم تبیین ابعاد مختلف حماسه نهم دی، ادامه داد: باید این فرهنگ را ایجاد کنیم که نه دی به همه جریانات مختلف انقلاب اسلامی تعلق دارد و متعلق به هیچ جریان خاصی نیست.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به خلق حماسه‌ای فراموش نشدنی توسط امت اسلامی در نهم دی ۸۸ تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه اسلامی در نهم دی ۸۸ به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب به صحنه آمدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی متعلق به تمام مردم است، خاطرنشان کرد: مردم آگاه و روشنفکر ما با اطلاع از هدف دشمن که بحث انتخابات نبود، بلکه با آتش زدن پرچم امام حسین(ع) به دنبال فروپاشی پایه‌های نظام بود، خط بطلانی بر روی فتنه های سال ۸۸ کشیدند و توانستند مانع از تحقق این هدف بشوند.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: اراده آهنین و رهبری حکیمانه امام راحل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد که دشمن با تحمیل هشت سال جنگ هم نتوانسته پایه‌های نظام را سست کند.

وی بیان داشت: دشمن وقتی نتوانست از طریق های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به اهداف پلید خود برسد، روی به اختلافات درونی آورد و جریان فتنه ۸۸ را ایجاد کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: دشمن همواره در حال تفرقه‌افکنی میان مردم است، فتنه دشمن تمام شدنی نیست و برای رسیدن به اهداف خود به فتنه‌افکنی میان مردم روی آورده‌اند.

وی با بیان اینکه عدد ۴۰ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشانه کمال است، افزود: دشمن با افزایش دلار و همراه ساختن جریانات به دنبال از بین بردن کارکردها و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: ما به‌عنوان سرباز فدایی انقلاب اسلامی و کسی که در مسیر ولایت قرار دارد، باید نقشه ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha