جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محفل انس با قرآن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش از برگزاری ویژه برنامه خاطر گویی پیرامون شهدا از زبان جانبازان در صبح گاه روزهای دوشنبه مدرسه به مدت ۲۵ دقیقه خبر داد.

حجت الاسلام ابوذر برفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های این مدرسه، اظهار داشت: برگزاری محفل انس و قرائت قرآن کریم در صبحگاه روزهای شنبه به مدت25دقیقه از جمله برنامه های در حال اجرای این مجموعه به شمار می رود.

وی دیگر فعالیت های مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) را مورد توجه قرار داد و افزود: برگزاری درس اخلاق عمومی در روزهای شنبه و پنج شنبه از سوی اساتید اخلاق که در این هفته نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی برگزار شد، از دیگر برنامه هاست.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین سعیدی پس از برگزاری جلسه درس اخلاق عمومی برای طلاب، با اساتید مدرسه نیز دیدار و گفت و گو کرد و در ادامه از حجره های طلاب نیز سرکشی کرد.

حجت الاسلام برفر به دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی مدرسه اشاره و ابراز کرد: خاطر گویی پیرامون شهدا با حضور جانبازان در صبحگاه روزهای دوشنبه به مدت 25 دقیقه از جمله برنامه هایی است که اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: پخش کلیپ شهدا و عرفا در صبحگاه روزهای یکشنبه و چهار شنبه به مدت 20دقیقه و برگزاری کلاس قرائت نماز توسط استاد و قاری حجت الاسلام فخاری از دیگر فعالیت های این مدرسه به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha