پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، فضای مجازی را بی در و پیکر خطاب کرد و گفت: فضای مجازی به این خودسری و مطلق‌العنانی در هیچ کشوری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد خوزستان، با بیان اینکه دشمن از خارج، اقتصاد، سیاست و فرهنگ ما را مورد تهاجم قرار داده است، اظهارداشت: مهم‌ترین تهاجمات دشمن در حال حاضر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد.

امام جمعه اهواز، فضای مجازی را بی در و پیکر خطاب کرد و گفت: توسط بسیاری از کارشناسان، بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی را مورد بررسی قرار داده و متوجه شدیم فضای مجازی به این خودسری و مطلق‌العنانی در هیچ کشوری وجود ندارد.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمن به‌واسطه فضای مجازی، تصریح کرد: حضرت امام خامنه‌ای مکرراً دستور داده‌اند تا برای جلوگیری از نفوذ دشمن، اشراف و کنترل جدی بر فضای مجازی صورت گیرد؛ اما متأسفانه اهتمام جدی برای اجرای منویات ایشان، مشاهده نمی‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، ابراز تأسف کرد و گفت: انواع تهمت و افتراء، تحریف حقایق، القاء شبهه و ایجاد بدعت از جمله مسائلی است که در فضای مجازی در حال رخ دادن بوده و متأسفانه هیچ کنترلی از نهادهای مربوطه در این خصوص صورت نمی‌گیرد.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان اظهارداشت: وظیفه علما و نهادهای فرهنگی این است که در مقابل این تهاجمات بایستند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha