پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، یکی از ابزار دشمن در جنگ نرم را تلفن‌های همراه دانست و گفت: هر زمان دشمن بخواهد تابستان داغی را (طبق گفته‌های خودشان) رقم بزند از طریق همین تلفن‌های همراه تنورش را داغ می‌کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران استان خوزستان، به ضرورت حراست و مرزبانی از فضای مجازی اشاره و گفت: دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای یکه‌تازی می‌کند؛ به همین دلیل همان‌گونه که مرزهای جغرافیایی ما به حفاظت احتیاج دارند، مرزهای ایدئولوژیکی و مرزهای خبررسانی و مرزهای سیاسی بین‌الملل هم نیاز به حفاظت دارند.

امام جمعه اهواز، با اشاره به درخواست جامعه نخبگانی کشور، مبنی بر ورود سپاه به عرصه حراست از فضای مجازی کشور، بیان داشت: پیشنهاد کردیم و عده زیادی از مؤمنین هم درخواست دادند که این امر به سپاه محول شود. ماهم در خطبه‌ها از این درخواست پشتیبانی کردیم.

عدم توانایی دولت در سازمان‌دهی فضای مجازی

آیت‌الله موسوی جزایری، با ابراز تأسف از عدم توانایی دولت در سازمان‌دهی فضای مجازی، گفت: اگر دولت می‌خواست و یا می‌توانست تا الآن در مورد فضای مجازی کاری کرده بود، اما نکرده و دشمن از این طریق به اجزاء و ارکان مختلف انقلاب و مردم ضربه می‌زند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، یکی از ابزار دشمن در جنگ نرم را تلفن‌های همراه دانست و گفت: هر زمان که دشمن بخواهد تابستان داغی را (طبق گفته‌های خودشان) رقم بزند از طریق همین تلفن‌های همراه تنورش را داغ می‌کند.

وی ادامه داد و تصریح کرد: البته تابستان را پشت سر گذاشتیم و زمستان سرد هم آمد و آن‌ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

عقب‌نشینی آمریکا از خاک سوریه و برتری جمهوری اسلامی در خاورمیانه

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان سخنان خود، به عقب‌نشینی آمریکا از خاک سوریه اشاره کرد و گفت: اخیراً معلوم شد که سیاست آمریکا این است که صحنه جنگ را به افغانستان ببرد! اما جمهوری اسلامی ایران پیش‌قدم شده و با همکاری روسیه و کشورهای دیگر، جلسه‌ای در افغانستان ترتیب داد تا إن‌شاءالله آمریکا در رسیدن به این هدف، ناکام بماند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha