جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فتاحی

حوزه/ حجت‌الاسلام محمد فتاحی گفت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام مراسم ۹ دی در ۲۵۰ مسجد و حسینیه استان با حضور روحانیون مستقر و ائمه جمعه و جماعات ایلام برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام اظهار کرد: حماسه نهم دی‌ روزی ماندگار در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی است که با حضور ملت ایران رقم خورد و این حقیقت را بیان می‌کند که ملتی که از نعمت ولایت ‌فقیه و رهبری فرزانه و حکیم برخوردار است بر هرگونه سختی، توطئه و فتنه‌ای فائق خواهد آمد.

وی، درادامه افزود: برنامه ریزی و اجرای ۲۰ گفتمان دینی و جلسه پرسش و پاسخ در مراکز آموزشی و فرهنگی ایلام از برنامه های محوری اداره کل تبلیغات اسلامی این استان به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام مراسم ۹ دی در ۲۵۰ مسجد و حسینیه استان با حضور روحانیون مستقر و ائمه جمعه و جماعات برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد فتاحی با اشاره به ضرورت تبیین موضوع بصیرت و ولایتمداری توسط روحانیون دینی، تأکید کرد: مبلغان تحت پوشش این اداره کل، علاوه بر آگاهی بخشی افکار عمومی با تحلیل وقایع ۹ دی سال ۸۸ و ضرورت شناخت دشمنان خارجی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته می پردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، اطلاع‌رسانی به گروه های هدف از طریق سامانه پیامکی، حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های تشکل مردمی و هیئات مذهبی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی توسط کانون های فرهنگی تبلیغی، فعال‌سازی مساجد محوری، حضور فعال در فضای مجازی با درج مقالات، تصاویر، سخنان امام راحل و رهبری معظم انقلاب پیرامون ضرورت هوشیاری آحاد جامعه در مواجهه و مقابله با دسیسه‌های دشمنان اسلام از جمله فعالیت‌هایی است که اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام با مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی، ادارات و تشکل های مردمی استان انجام می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha