جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانواده مسلمان در پاکستان از کلیسا مراقبت می کنند

حوزه/ کلیسای سنت متیو در روستای ناتیا گالی، یکی از مناطق زیبای پاکستان، در یک صد سال گذشته توسط یک خانواده مسلمان نگهداری شده است و آنان به این شغل افتخار می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»  کلیسای سنت متیو در پاکستان توسط یک خانواده مسلمان نگهداری و مراقبت می شود. در طی یکصد سال گذشته، یک خانواده مسلمانان محلی، وظیفه نگهدرای و مراقبت از این کلیسا را به عهده داشته اند.

وحید مراد سرایدار و بانی این کلیسا است و این شغل نسل اندر نسل در خانواده او به ارث رسیده است.

او تنها کسی است که می داند چگونه زنگ کلیسا را به صدا در آورد و به شغل خود که مراقبت از کلیسا و نگهداری از یک عبادتگاه می باشد افتخار می کند.

وی می گوید: من یک مسلمان هستم، اما کلیسا مکان عبادت است و عبادت در هر دینی می تواند باشد. وظیفه من مراقبت از این کلیسا است و هیچ شک و تردیدی در درستی کار خود ندارم.

وی می گوید: پدر بزرگم 35 سال و پدرم 45 سال در اینجا خدمت کردند. و من نیز در 17 ساله گذشته از این مکان نگهداری کرده ام و من افتخار می کنم که ما تقریبا یک قرن نگهبان اینجا بوده ایم.

کلیسای سنت متیو در روستای ناتیا گالی پاکستان، یکی از مناطق زیبا و جاذبه های گردشگری این کشور، بیش از یک صد سال پیش توسط انگلیسی ها بنا شده است. هم اکنون مسیحیان بسیار اندکی در این منطقه دیده می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha