چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله شاهرودی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری،، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خبر ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد و وارسته، استاد برجسته حوزه، یار و یاور دیرین انقلاب و نظام، حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی که از مفاخر حوزه های علمیه جهان تشیع بودند موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

اینجانب ضایعه بزرگ درگذشت این فقید عرصه جهاد و اجتهاد که عمر پر برکت خود را وقف ترویج معارف اهل بیت «علیهم السلام» و تربیت شاگردانی مبرز نمود و طی دهه های اخیر در دوران ریاست قوه قضائیه منشأ تحولات بزرگی در دستگاه قضایی بودند و در سنگر شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری در مسیر اعتلاء، وحدت و یکپارچگی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی داشتند و در حوزه های علمیه منشأ خدمات علمی فراوانی بودند را به محضر حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «دامت برکاته العالیه»، حوزه های علمیه و بیت معظم ایشان تسلیت می گویم و علو درجات واسعه الهی برای آن فقیه سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از درگاه خداوند رحمان مسألت دارم.

غلامعلی صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha