پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عزیزی

حوزه/ حجت الاسلام عزیزی با تاکید بر لزوم ایجاد منابع پایدار برای اداره حوزه های علمیه، گفت: طلاب از لحاظ معیشتی در مضیقه هستند و باید به سربازان امام زمان(عج) در این شرایط کمک شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام مرتضی عزیزی، در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با تسلیت ارتحال عالم مجاهد و فقیه عالی‌قدر آیت‌الله هاشمی شاهرودی، اظهار داشت: ایشان از یاران صدیق انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری  و شاگرد خاص مرحوم  آیت‌الله  محمدباقر صدر  بود.

وی در ادامه با اشاره به رشد حوزه علمیه ایلام، افزود: طلاب در سراسر استان جهادی عمل می کنند و نشان می دهد که حوزه علمیه به درستی آنها را تربیت و آموزش داده است، البته طلاب از لحاظ معیشتی در مضیقه هستند و باید به سربازان امام زمان(عج) در این شرایط کمک شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام  ادامه داد: وقف مربوط به حوزه های علمیه استان ایلام نسبت به سایر استان‌ها بسیار کم است، لذا باید در این زمینه فرهنگ سازی شود تا مردم به سمت موقوفات حوزوی سوق داده شوند.

حجت الاسلام عزیزی اظهار کرد: ایجاد منابع پایدار برای حوزه های علمیه از ضرورت هاست تا بتوانند مستقل باشند و مدیران حوزه نیز دغدغه معیشت طلاب را نداشته باشند. این مهم در پیشرفت علمی و اخلاقی طلاب سیار مهم خواهد بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha