پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خوزستان به مناسب ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گفت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی اسوه ارزشمندی برای نسل‌های حاضر و آینده حوزه‌های علمیه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: ایشان یکی از علمای برجسته حوزه علمیه قم و نجف بوده و خدمات بی‌شماری را به نظام اسلامی ایران داشته است.

وی با بیان اینکه ایشان در احیای علوم دینی و خدمت به جامعه، مجاهدت‌ها و رنج‌های بی‌شماری را متحمل شدند، گفت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی، همواره زبانزدِ طلاب حوزه‌های علمیه نجف و قم بوده و در میدان علم و عمل همواره با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خود، سعی در احیای علوم دینی و خدمت در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، تصریح کرد: قطعاً وجود با برکت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، اسوه ارزشمندی برای همه مبارزان راه حق و فضیلت و حقیقت و عالمان دینی در جمع بین علم، سیاست، اخلاق، تقوا و خدمات اجتماعی بود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان آیت‌الله هاشمی شاهرودی را اسوه ارزشمندی برای طلاب دانست و اذعان کرد: بی‌شک، وجود چنین اسوه‌هایی در کشور، الگوهای ارزشمندی برای نسل‌های حاضر و آینده حوزه‌های علمیه و مصداق عالم ربانیِ الهی حاضر در صحنه، به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha