شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسدی

حوزه/ کارشناس پیشگیری وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: دشمنان امروز برای ساقط نمودن آرمان ها و ارزش های متعالی اسلام برنامه های فراوانی داشته که باید شما روحانیون در این عرصه بر ای روشنگری بیش از پیش تلاش داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی اسدی، در آخرین روز کارگاه آموزشی مهارت‌های رفتاری و در جمع اساتید حوزه علمیه قزوین گفت: انصافاً در این دو روز جلسه خوب و با برنامه‌ای در حوزه علمیه قزوین برگزار شد که جای قدردانی است، چراکه همه مجموعه به‌خصوص مدیریت آن با همکاران واحد پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری قزوین همکاری شایسته‌ای داشتند که امیدواریم این برنامه‌ها و جلسات با اساتید حوزه تداوم داشته باشد.

وی به مسئله جنگ نرم دشمنان پرداخت وبیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی علیه ایران، دشمن با جنگ رودررو درصدد آن بود که انقلاب و تمامی ارزش‌های اسلامی را نابود کند که موفق نشد، اما امروزه متأسفانه دشمن برای تخریب و تضعیف نظام جمهوری اسلامی با جنگ نرم واردشده که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام اسدی عنوان کرد: چنانچه دیروز نیاز بود در میدان‌های جنگ برای حفظ و کیان انقلاب اسلامی به‌خوبی ایستادگی نماییم ولی امروز نیاز است که در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم که ولی امر مسلمین سال‌های متمادی در حال گوشزد کردن خطر آن هستند در میدان‌های فرهنگی به‌خوبی حضور جدی و با نشاط داشته باشیم.

 کارشناس پیگیری وقوع جرم دادگستری قزوین اظهار کرد: دشمنان امروز برای ساقط نمودن آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام برنامه‌های فراوانی داشته که باید شما روحانیون در این عرصه بر ای روشنگری بیش‌ازپیش تلاش داشته باشید.

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: در جنگ نرم دشمن به دنبال این است که آرمان‌ها و فرهنگ ما را از نسل جوان ما بگیرد و بادی تلاش کنیم تا این آرزوی دشمن را که با تمام نیرو به میدان آمده را به‌خوبی رصد و شناسایی و خنثی نماییم.

سپس خانم زمانی در رابطه با جذب روحانیون حوزه علمیه قزوین به‌عنوان مربی برای موضوعات مشاوره‌ای و خانوادگی در دادگستری و کلینیک‌های مشاوره‌ای در قزوین مطالبی ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha