جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ملایی بیرجند

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت عالم مجاهد و فرزانه، آیت الله هاشمی شاهرودی، امروز چهارشنبه پنجم دی ماه، بعد از نماز مغرب و عشا، در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، از سوی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آیت الله «هاشمی شاهرودی» قبل از انقلاب و در راه مبارزه با رژیم ستم شاهی زحمات زیادی کشیدند و قریب به 40 سال در مناصب مختلف و مسئولیت پذیری ایفای نقش کردند که این عالم جلیل القدر به استان خراسان جنوبی انتصاب داشتند و از تبار علمای این استان بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: از عموم مردم عالم پرور شهرستان بیرجند دعوت می کنم در مراسمی که به یاد آن عالم مجاهد و فرزانه امروز چهارشنبه پنجم دیماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) بیرجند از سوی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود شرکت کنند.

ملایی یادآور شد: بعد از وصول این خبر ستاد بزرگداشت این عالم فرزانه در بیرجند تشکیل شد که تصمیم بر اجرای مراسم امروز شد و مسئولین، مدیران ارشد استان خراسان جنوبی و همه مردم ولایتمدار استان در این برنامه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha