سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بازتاب رسانه‌ای نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه سمنان با رسانه‌ها

حوزه/ رسانه‌ها و مطبوعات با پوشش حداکثری و انتشار اخبار هم‌اندیشی رسانه ای مدیر حوزه علمیه سمنان، از این رویداد مهم در استان استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، رسانه‌ها و مطبوعات با پوشش حداکثری و انتشار اخبار هم‌اندیشی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان مدیر حوزه علمیه استان سمنان با رسانه‌ها، از این رویداد مهم رسانه‌ای در این استان استقبال کردند.

در نشست صمیمی مدیریت حوزه علمیه سمنان که به دعوت خبرگزاری حوزه در سمنان و مدیریت حوزه استان برگزار شد، خبرنگاران معتقد بودند که این نشست می‌تواند در تقویت تعامل حوزه با رسانه‌های جمعی مؤثر و نقش‌آفرین باشد.

ارتباط صمیمی با مدیریت حوزه علمیه سمنان، رک‌گویی و بی‌پرده صحبت کردن خبرنگاران نسبت به فعالیت‌های حوزه علمیه، تأکید بر لزوم همراهی این نهاد با رسانه‌ها، تأکید بر لزوم وحدت رسانه‌های جریان انقلابی، تأکید بر تداوم برگزاری جلسات هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه استان سمنان با رسانه‌ها از سوی خبرنگاران ازجمله حاشیه‌های نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه استان سمنان با رسانه‌ها بود.

نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه استان سمنان با رسانه‌ها آن‌هم در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و توجه و اهمیت دادن به رسانه‌ها از سوی حوزه علمیه با واکنش‌های جذاب و جالبی از سوی خبرنگاران همراه بود.

رسالت رسانه در تداوم انقلاب، امیدبخشی و تقویت روحیه امید در جامعه است

رسانه‌ها باید زبان مردم باشند/ در انعکاس ضعف‌ها تقوا را رعایت کنید

حفظ انسجام رسانه‌ای حول اصل نظام یک رسالت است

رسانه ها هویت و ارزش های انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنند

رسانه‌ها انقلابی‌گری را در جامعه ترویج کنند

مهم‌ترین نقش رسانه‌ها؛ تقویت روحیه امید در جامعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فروشگاه IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    0 0
    تاکید بر تداوم جلسات در ایجاد وحدت و یکپارچگی را در بر خواهد داشت و باید همیشه با هم یکدل و یک رنگ بود