پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: محصول کیفی سازی و معماری شخصیت ها، اقتدار نظام جمهوری اسلامی به نحو بنیادین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، ظهر امروز در نشست هیئت اندیشه ورز صالحین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر که با حضور استادیاران و سرمربیان طرح صالحین استان برگزار شد، با تأکید بر کیفی سازی برنامه های طرح صالحین در استان و پرورش منابع انسانی، اظهار داشت: محصول کیفی سازی و معماری شخصیت ها، اقتدار نظام جمهوری اسلامی به نحو بنیادین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به برنامه دشمن در مبارزه فرهنگی، تصریح کرد: نظام فکری دشمن، جغرافیای جمعیتی را از حیث انقلابی، غیر انقلابی و خاکستری بودن آنالیز می کند و بر حسب آن برنامه ریزی و طراحی می کند.

وی با بیان اینکه طرح صالحین، طرح جهاد تولید منابع انسانی انقلابی برای نظام است، افزود: طرح صالحین سپاه، طرح مدیریت منابع انسانی ایران به سمت جهادگری، ولایتمداری و انقلابی گری است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: طرح صالحین بهترین فرصت برای روحانیت و ائمه جمعه است که در یک فضای آماده با حضور جوانان و نوجوانان به کارهای تبلیغی و فرهنگی بپردازند.

وی، بوشهر را جزء سه استان موفق کشور در طرح صالحین عنوان کرد و گفت: استان بوشهر استان ویژه در طرح صالحین بوده و این یک ظرفیت است که باید کوشش شود که اگر ضعفی نیز وجود دارد با تلاش و همت برطرف گردد.

استاد شجره طیبه صالحین استان بوشهر با اشاره به مسئله مسجد محوری در جامعه و با بیان اینکه مسجد باید جاذبه داشته باشد، اظهار داشت: بسیاری از مساجد جاذبه های خود را به دلایل مختلف از دست داده اند، به همین خاطر ضروری است که این جاذبه ها با توجه به شرایط استان، شناسایی، بومی سازی و اجرایی گردد تا مسجد در مذاق جوان و جامعه شیرین آید.

لازم به ذکر است در این نشست از طرح «مصلحان مسجدی در آدینه صالحین» رونمایی به عمل آمد. همچنین پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، احکام استادیاران شجره طیبه صالحین استان به دست آیت الله صفایی بوشهری به ایشان اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha