شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله دستغیب

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، تصریح کرد: بی تردید سبک زندگی و سیره جامع این شخصیت عظیم الشّان همواره به عنوان الگوی تمام عیار برای طلاب و فضلای حوزه مورد توجه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب با تسلیت ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، تصریح کرد: بی تردید سبک زندگی و سیره جامع این عالم برجسته و شخصیت عظیم الشّان همواره به عنوان الگوی تمام عیار برای طلاب و فضلای حوزه مورد توجه خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری در این پیام آورده است: ارتحال اسفناک فقیه عالیقدر و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله آقای حاج سید محمود شاهرودی( قدّس سرّه) ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام به ویژه ایران اسلامی است.

معظّم له یکی از یاران با وفا و فداکار امام و رهبری و از استوانه های علمی و فکری و از مسئولین قوی و امین در نظام مقدّس جمهوری اسلامی بودند.

این مصیبت مولمه، جامعه اسلامی را داغدار و عزادار نمود.

بی تردید سبک زندگی و سیره جامع این عالم برجسته و شخصیت عظیم الشّان همواره به عنوان الگوی تمام عیار برای طلاب و فضلایی که همّت عالی دارند مورد توجه خواهد بود.

اینجانب فقدان این عالم ربّانی را به محضر مولایمان امام عصر(عج) و نائب به حقّ آن حضرت مقام معظّم رهبری(مدّ ظلّه)، مراجع عظام، علمای اعلام و حوزه های علمیه به ویژه دو حوزه مقدّسه نجف و قم تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و حشر با اجداد طاهرینش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha