جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی بر لزوم وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: بعضی از افراد تا سر نخی از اختلاف را می بینند به جای آن که آن را از بین ببرند، سریعا هیزم می آورند و آتش اختلاف را شعله ور تر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، ظهر امروز در نشست ائمه جمعه همدان و استاندار، با تاکید بر این که استانداران برای سیاست گذاری امده اند و ما برای دیانت گذاری، گفت: این دیانت گذاری به ما اجازه نمی دهد در خیلی از موارد دخالت کنیم.

وی بر لزوم وحدت در جامعه تاکید کرد و افزود: بعضی از افراد تا سر نخی از اختلاف را می بینند به جای آن که آن را از بین ببرند، سریعا هیزم می آورند و آتش اختلاف را شعله ور تر می کنند.

آیت الله طه محمدی، توجه به متن سخنرانی ها را مهم عنوان کرد و ادامه داد: همه چیز را نباید در خطبه ها مطرح کرد، شما با هر مسؤولی مشکل دارید، اولا خودتان دوستانه آن را برطرف کنید، اگر نشد بنده شبانه روز در خدمت همه مردم عزیز و مسؤولان هستم تا مشکلات را از بین ببریم.

امام جمعه همدان خاطر نشان کرد: عده ای ریگی به کفش دارند که حتما باید در جامعه نفاق افکنی کنند و به اختلافات دامن بزنند، لذا این کار شما را سخت تر می کند که حرف صحیح از ناصحیح را تشخیص دهید.

وی، وحدت در جامعه را در وضعیت خوبی دانست و اظهار داشت: در شرایط فعلی توجه داشته باشید بین کارگزاران و مسؤولان و روحانیت و ائمه جمعه سر سوزنی اختلافی وجود ندارد و این ها توطئه های دشمن است.

امام جمعه همدان، حمایت از مدیران خدوم را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم از مسؤولان خدمتگزار حمایت کنیم تا در کارشان موفق باشند.

وحدت تنها راه عبور از مشکلات است

سید سعید شاهرخی استاندار همدان هم در این نشست، اعمال تحریم های آمریکا را خلاف تمامی قوانین حقوق بشری دانست و گفت: همه تحریم هایی که آمریکا اعمال کرده با سلامت و زندگی مردم سر و کار دارد و با هیچ قانونی در دنیا همخوانی ندارد.

استاندار همدان با اشاره به فعالیت های دولت در حل مشکلات اقتصادی کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری مقام معظم رهبری و اختیار تامی که ایشان به سران قوا داده اند، جلسات متعددی برای خارج شدن از این اوضاع هر ماه برگزار می شود تا انشاءالله مشکلات کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: نقشه اصلی دشمن فروپاشی جمهوری اسلامی از درون است و برای رسیدن به این هدف از هر شیوه ای استفاده خواهد کرد، بنابراین مهم ترین مسئله کشور هوشیاری است.

 شاهرخی تصریح کرد: دولت همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد و به کمک همه دوستداران نظام نیازمند است البته باید از دستگاه قضا و مجلس نیز تشکر ویژه ای کرد که با تمام وجود به میدان آمده اند.

وی با بیان این که شرایط امروز، شرایط جنگی است، اظهار کرد: باید بدانیم وضعیت جنگی که در آن قرار داریم یک شبه حل نمی شود و راه سرعت بخشیدن به رفع مشکلات موجود، ایجاد وحدت در جامعه است.

استاندار همدان ادامه داد: در کشور، تحت رهبری مقام معظم رهبری وفاق خوبی برقرار است و چنان که همه بر این موضوع تاکید دارند که رمز عبور از شرایط فعلی وحدت است.

وی با تاکید بر این که باید وحدت را در جامعه القا کنیم، گفت: از تک تک عزیزان برای ایجاد این وحدت در خطبه های نماز جمعه استان تشکر می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha