شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید حجت الاسلام و المسلمین غفوری از مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، در بازدید از مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز گفت: با توجه به برنامه‌های ویژه و جدیدی که در این مدرسه علمیه اجرا می‌شود، لازم است طرح‌ها و برنامه‌های آن، از سوی سایر حوزه‌ها و مدارس علمیه اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، در سفر یک روزه خود به اهواز، از مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز بازدید و با مدیر و کادر اجرایی این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار حجت‌الاسلام موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، ضمن ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های چندگانه مدرسه، به بیان مشکلات و موانع پیش روی طلاب مدارس علمیه سفیران پرداخت.

وی با بیان اینکه مزایای تحصیل در حوزه بلندمدت به‌مراتب بیشتر از تحصیل در حوزه‌های علمیه سفیران هدایت است، گفت: درخواست داریم که تفاوت مزایای تحصیل در مدارس سنتی با مدارس سفیران هدایت، به حداقل رسد تا یک طلبه سفیرانی در این خصوص دچار دوگانگی و تشکیک در مسیر نشود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، در ادامه نشست با کادر اجرایی مدرسه، اقدامات مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز را در طراز حوزه انقلابی بیان کرد و اظهارداشت: با توجه به برنامه‌های ویژه و جدیدی که در این مدرسه علمیه اجرا می‌شود، لازم است طرح‌ها و برنامه‌های آن، از سوی سایر حوزه‌ها و مدارس علمیه اجرایی شود.

وی همچنین قول داد تا مشکلات مطرح شده از سوی مدیریت مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز نظیر «دریافت موافقت شورای عالی حوزه مبنی بر ادامه تحصیل طلاب سطح ۴ تبلیغ» و «رفع مشکل تفاوت مزایای تحصیل در مدارس بلندمدت با مدارس سفیران هدایت» را پیگیری و حل نماید.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha