پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسلمانان یک رستوران حلال جدید  در نیوجرسی افتتاح کردند

حوزه/ یک خانواده مسلمان در اولد بریج واقع در شهر نیوجرسی آمریکا، یک رستوران جدید را با حضور شهردار نیویورک افتتاح کردند که غذاهای تلفیقی شرق آسیا و مدیترانه ای حلال به مشتریان ارائه می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mycentraljersey، یک رستوران غذای اسلامی جدید با نام «حلال اسپات» در منطقه شهری اولد بریج در شهر نیوجرسی آمریکا افتتاح شد.

عمران شبیر مدیر این رستوران گفت: ما آماده ایم که به مردم اولد بریج خدمت کنیم. اعضا و کارکنان رستوران بی صبرانه منتظرند در خدمت مشتریان به هر شکلی باشند.

وی که با برادرش عمر و پدرش شبیر حسین این رستوران را تاسیس کرده، معتقد است که نباید متعلق به یک شرکت بزرگ بود تا موفقیت به دست آورد.

مراسم افتتاحیه این رستوران با حضور شهردار نیوجرسی برگزار شد.

به گفته عمران منوی غذای این رستوران به سبک غذاهای حلال در شهر نیویورک بوده و غذاهایی به سبک غذاهای سنتی مسلمانان مدیترانه ای در تلفیق با غذای مسلمانان جنوب آسیا چون کباب، کاری، جایروس و برگر در میان محبوبترین های منوی آن ها قرار دارند.

گفته می شود این رستوران حلال فضایی به وسعت1 هزار و 400 فوت مربع را روبروی یک بازارچه خرید و فروش به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است غذاهای سنتی مسلمانان کشورهای مختلف هم اکنون در بسیاری شهرهای آمریکا به ویژه شهر نیویورک مرسوم هستند که علل آن نیز مهاجرت مسلمانان به این مناطق و ارائه فرهنگ شان از طریق پخت و پز غذاهای سنتی بوده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha