سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ط

حوزه/ در جلسه مشترک مدیران مدارس علمیه و بسیج طلاب و روحانیون کاشان بر لزوم همگرایی بین جریان های انقلابی و تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، در جلسه مشترک مدیران مدارس علمیه کاشان و بسیج طلاب و روحانیون، در دفتر آیت الله نمازی، با بیان اینکه اگر حوزه های علمیه ظرفیت های دینی  و انقلابی را نداشتند، شاهد پویایی کشور نبودیم، گفت: با توجه به اینکه حوزه ها و روحانیت سهم زیادی در پیروزی انقلاب داشته اند، باید نسبت به ریشه یابی خطراتی که انقلاب را تهدید می کند، تلاش بیشتری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کاشان، روحانیت شیعه را پرچمدار تمدن سازی در دنیا دانست و تصریح کرد: در حالی که خیلی از عالمان مسیحی و یهودی حرفی برای گفتن ندارند، مرجعیت و عالمان شیعی به دلیل پویایی تشیع، حرف های زیادی برای گفتن دارند .

وی به برگزاری دهمین یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، روز 9 دی در سالن شهدای بسیج این شهرستان اشاره کرد و افزود: معرفی دستاوردهای انقلاب و زحماتی که روحانیت در این عرصه متحمل شده اند، از برنامه های این یادواره است.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر لزوم حضور گسترده روحانیون، اساتید و طلاب در دهمین یادواره شهدای روحانی و طلبه کاشان و آران و بیدگل، اظهار کرد: روحانیون برای انقلابی ماندن و بصیرت افزایی باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند.

مسئولین به جای شعار دادن، عمل کنند

حجت الاسلام امیرحسین فرجی، معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، نیز در این جلسه بر لزوم همگرایی بین جریان های انقلابی و تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مسئولین به جای شعار دادن در جلسات، بیشتر عمل کنند

وی با تاکید بر اتحاد و همدلی بین مدیران مدارس علمیه کاشان، افزود: درب اتاق مدیران مدارس علمیه برای گوش دادن به حرف مردم باز است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha