شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در نجف اشرف

حضرات آیات نظری خادم الشریعه و طبرسی با صدور پیام های جداگانه ای ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ ارتحال تألم بار فخر الشریعه حاوی الفروع و الاصول مجاهد عالیقدر و نستوه مرحوم آیت الله المعظم حاج سید محمود هاشمی شاهرودی علیه الرحمه موجب تأسف و تأثر اینجانب گردیده. شخصیت ذی وجود در کرسیه فقه و اصول و صاحب نظر در افتاء و فتواء و از سرمایه های گرانسنگ در محیط علم و کمال و فضیلت و خدمت و شهادت بشمار می رفت.

این پیام می افزاید؛ خدمات و زحمات بی وقفه آن عنصر کامل خدمتگذار در مصادر عالیه کشوری نشانه ی بارز یاور امین و وثوق و مورد اعتماد برای رهبر فرزانه انقلاب ذخیره و رکنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته بودند.  

در ادامه این پیام آمده است؛ عالم فهیم و نجیب و دارای حسن خُلق و مصاهرت با بیت شرافت و قداست اجتهاد مرجعیت کهن شیعه مرحوم آیت الله العظمی حاج سید محمود شاهرودی اعلی اله مقامه الشریف بود.

این پیام می افزاید؛ رحلت این فقیه صمدانی را بحضور انور جان جانان جهان مُطاع جهان مدار حضرت ولیعصر امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری، مراجع و علماء اعلام، حوزات مقدسه علمیه خاصه ملت شریف ایران و عراق بویژه بیت مکرم و مجلل شاهرودی علی الخصوص خاندان کرامت محور مرحوم آیت الله حاج سید علی شاهرودی تغمد الله بغفرانه تعزیت عرض نموده صبر جمیل و اجر جزیل برای اعقاب گرامی و غفران و رضوان حضرت حق برای مغفورله از ساحت اقدس ربوبی عزّ اسمه مسئلت دارم.

 

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران در پی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی


ارتحال جانگداز عالم ربانی فقیه عالیقدر مرحوم مغفور حضرت آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تاثر خاطر اینجانب و همه علاقمندان و محبان علم و فقاهت در خطه عالم پرور مازندران گردید.

در این پیام آمده است؛ عروج غم انگیز این عالم جلیل القدر به حق ثلمه ای جبران ناپذیر بر کالبد همیشه پویای اسلام عزیز محسوب شده و قطعا جای خالی ایشان برای همیشه محسوس خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ارتحال تاثر انگیز به پیشگاه  حضرت ولی عصر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و بیت شریف ایشان و همچنین حوزه های علیمه کربلا و نجف و حوزه علمیه قم، از مردم قدرشناس مازندران انتظار دارم تا با حضور گرم و شور انگیز خود در مراسم منتسب به ایشان مراتب تکریم از خادمان و ولی نعمتان خویش را بجاآورده و خاطر تابناک این یار امام و رهبری را در یادها زنده نگهدارند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha