سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
۹دی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که دشمن تلاش برای عدم حضور مردم در این مراسم را از ماه ها قبل استارت زده است، تصریح کرد: مردم با حضور حماسی، توطئه دشمن را خنثی می‌کنند. طلاب و اساتید مدارس علمیه نیز در این مراسم حضور چشمگیری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای هماهنگی مراسم 9 دی حوزه علمیه استان ایلام گفت: خبر درگذشت فقیه عرصه جهاد و اجتهاد، حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأثر و تألم گردید. ایشان از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و از مبارزان مجاهد انقلاب بزرگ اسلامی ایران بود.

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد: این عالم بزرگوار ضمن آن که در طول حیات پربرکت خود، به تحصیل و تدریس علوم دینی و اجتهاد عالمانه مشغول بود، در دوران فعالیت مفید سیاسی هم منشاء خیر و برکت فراوان برای انقلاب و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه روحانیون، طلاب و مردم در مراسم حماسه 9 دی حضور داشته باشند، اظهار کرد: این حماسه بزرگ باید با شکوه برگزار شود، چرا که نشان دهنده بیعت مردم با رهبری است، البته دشمن به دنبال آن است که این میثاق کم رنگ شود.

وی با اشاره به این که دشمن تلاش برای عدم حضور مردم در این مراسم را از ماه ها قبل استارت زده است، تصریح کرد: مردم با حضور حماسی، توطئه دشمن را خنثی می‌کنند. طلاب و اساتید مدارس علمیه استان ایلام نیز در این مراسم حضور چشمگیری خواهند داشت.

امام جمعه موقت ایلام خطاب به مدیران مدارس علمیه استان، تاکید کرد: اگر در تربیت و تحصیل طلاب کوتاهی شود، در این دنیا و آخرات نابخشودنی است، لذا نگاه مدیران و معاونین به طلاب باید نگاه پدر و فرزندی باشد تا بتوانید در آخرت پاسخگو باشید.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: امتحانات مدارس علمیه سراسر استان، شنبه 8 دی ماه آغاز می شود. همچنین سوالات از طریق نرم افزار بانک سؤالات به صورت آنلاین در اختیار مدارس قرار می گیرد. نرم افزار برای اولین بار است در مدارس کشور استفاده می‌شود.

در این جلسه مدیران و معاونین مدارس علمیه استان ایلام نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha