چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
اکبرنژاد

حوزه/ حجت الاسلام رضوی زاده با اشاره به مبارزات آیت الله شاهرودی علیه رژیم بعث عراق، گفت: این فقیه مجاهد پس از هجرت به ایران، در حوزه علمیه قم درخشید و کارنامه‌ای درخشانی در خدمت به انقلاب اسلامی و مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام  مهدی اکبرنژاد، در مراسم ارتحال یار دیرین امام و رهبری آیت الله هاشمی شاهرودی، در ایلام گفت: ایشان تحصیلات خود را در حوزه کهن ترین نجف به پایان رساند و افتخار شاگردانی همچون شهید محمدباقر صدر، آیت الله خویی و حضرت امام(ره) را داشت.

وی با اشاره به مبارزات آیت الله شاهرودی علیه رژیم بعث عراق، افزود: این فقیه مجاهد پس از هجرت به ایران، در حوزه علمیه قم درخشید و کارنامه‌ای درخشانی در خدمت به انقلاب اسلامی و مردم دارد.

حجت الاسلام اکبر نژاد، تالیف آثار متعدد علمی را از دیگر ویژگی های آیت الله هاشمی شاهرودی برشمرد و اظهار کرد: دروس بسیار پررونق ایشان در قم، فضلای بسیاری را به لحاظ علمی سیراب کرد، همچنین دارای محبوبیت خاصی در بین مردم و طیف ها و جناح های سیاسی کشور بود.

وی در ادامه با اشاره به این که مسئولان باید گفتار و عمل خود را صادقانه و یکسان کنند تا اعتماد عمومی جلب شود، گفت: شرایط امروز می‌طلبد که صداقت در رفتار، گفتار و عمل داشته باشیم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha