جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: حماسه ۹ دی چون روز نماد بصیرت مردم ایران بوده، باید برای همیشه در تاریخ زنده بماند و برای نسل‌های بعد الگو باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: حماسه ۹دی که بعد از جریان فتنه ایجاد شد و مردم به میدان آمده و فتنه را خاموش کردند، باید به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ بماند و برای نسل‌های بعدی الگو قرار گیرد.

وی ادامه داد: هم تاکید مقام معظم رهبری بر این است که باید این روز همیشه در تاریخ بماند و هم چون نماد بصیرت مردم ایران بود، باید همیشه زنده نگه داشته شود.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: وقتی فتنه‌گرها به صورت علنی به میدان آمده و ماه‌ها کشور را به آشوب کشیدند و شروع به توهین کردن به مقدسات و آتش زدن پرچم امام حسین(ع) و بی حرمتی به مساجد کردند، ملت حزب الله ایران برای دفاع از حریم انقلاب و دفاع از مقام معظم رهبری و منویات معظم له به میدان آمده و بصیرت خود را نشان دادند.

وی اضاه کرد: ۹ دی به عنوان روز بصیرت و حماسه باید همیشه در تاریخ بماند و برای نسل‌های بعدی منتقل شود، در حقیقت ماندگاری چنین روزیالگو بودن برای نسل‌های بعدی است که اگر جماعت بصیر بوده و از رهبر و امام جامعه حمایت و پشتیبانی کنند دشمن در اهداف خود با شکست مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر در مردم جامعه از تاریخ الگو نگیرند و رهبر و امام جامعه را تنها بگذارند و دشمن به درون نفوذ کند، زمان امیرالمؤمنین(ع) تکرار شده و منجر به شکست مسلمین خواهد شد، و برای همه لازم است که این روز را گرامی‌ بدارند.

وی تصریح کرد: نباید از حیله‌ها و نقشه‌های دشمن غفلت شود آنها هر روز نقشه‌های جدیدی را می‌کشند تا به کشور خسارت وارده کنند و عده‌ای هم در داخل داتسته یا نادانسته به اهداف آنها کمک می‌کنند، بیداری و هوشیاری ملت هر دو گروه را ناکام خواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha