جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست شورای هماهنکی

رئیس ستاد بزرگداشت نهمین سالگرد نهم دی در استان یزد با اشاره به این که در فتنه ۸۸ دشمن با همه قدرتش وارد عمل شد تا فاتحه جمهوری اسلامی خوانده شود، گفت: در سال ۸۸ سردمداران کفر و نفاق جمع شدند و با هزینه های هنگفت و تبلیغات دروغین به دنبال براندازی نظام بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی، ظهر امروزدر نشستی با خبرنگاران استان یزد ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله شاهرودی و تقدیر از حضور خبرنگاران و خوشامدگویی به آنان اظهار کرد: آیت الله شاهرودی یکی از یاران دیرین انقلاب بود که خدمات بسیاری در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن انجام داد.

وی بیان کرد: اهمیت نهم دی یک موضوع موقعی به دست می آید که ما عظمت آن موضوع را بیشتر بشناسیم، در سال 88 سردمداران کفر و نفاق جمع شدند و با هزینه های هنگفت و تبلیغات دروغین به دنبال براندازی نظام بودند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با یاداوری عملیات مرصاد و تبلیغات بسیار دشمنان درباره آن، ابراز کرد: در حالی که منافقان به دنبال پیروزی و رسیدن به تهران بودند همگان شاهد بودیم که حدود 90 کیلومتر از اسلام آباد تا کرمانشاه از جنازه های این منافقان ریخته شده بود.

حجت الاسلام فخرالدینی اظهار کرد: امام خامنه ای فرمودند «حماسه 9 دی را زنده نگهداریم»، از توصیه ایشان عظمت این حماسه را بیشتر درک می کنیم.

وی یاداوری کرد: در فتنه 88 دشمن با همه قدرتش وارد عمل شد تا فاتحه جمهوری اسلامی خوانده شود، ولی با هوشیاری مردم، حتی کسانی که به آقای موسوی هم رأی داده بودند، با حرکت های غیر قانونی و به آتش کشیدن اماکن عمومی به مخالفت برخاستند و در حماسه نهم دی حضور یافتند.

*عوامل پیروزی و آفات انقلاب اسلامی را بشناسیم

این مسئول فرهنگی، برخی عوامل مؤثر در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی را ایجاد وحدت، تقوا و اخلاص مردم و رهبری و شهدا برشمرد و اذعان کرد: برخی آفت ها هم وجود دارد که مردم باید نسبت به وجود آن اگاه باشند.

حجت الاسلام فخرالدینی از خودپسندی و خودخواهی برخی در جامعه به عنوان یکی از آفت ها نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی دانست و افزود: برخی مواقع متأسف می شوم که چرا بعضی از مسئولان از مردم به خاطر ناکارمدی خود عذرخواهی نمی کنند که وجود این خودخواهی از آفات انقلاب است.

وی از دیگر آفات موجود را دنیا محوری و تجمل گرایی در برخی نهادهای دولتی و خانواده ها خواند و تأکید کرد: عواملی که در طول چهل سال گذشته باعث حفظ انقلاب اسلامی شده، باید در آستانه چهلمین سالگرد تقویت شوند زیرا پایان دهه چهارم انقلاب نقطه عطف و آغازی برای رسیدن به دهه پنجم و پنجاهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد خطاب به خبرنگاران گفت: یک حکومت 2500 ساله شاهنشاهی در ایران وجود داشت که عوض کردن رژیم این چنینی کار عظیمی را می طلبید در حالی که شاه را همه دنیا تلاش می کردند تا نگهش دارند ولی نتوانستند.

حجت الاسلام فخرالدینی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر اداره و وزارتخانه ای که از قبل در ایران بود حضرت امام(ره) در کنارش یک نهاد تأسیس کرد به طور مثال در کنار آموزش و پرورش، نهاد امور تربیتی، در کنار کشاورزی جهاد سازندگی و در کنار ارتش کمیته انقلاب اسلامی را تشکیل داد.

وی تصریح کرد: اکنون بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، بسیاری از این نهادها در هم ادغام شده اند و بقیه نهادها از جمله شورای هماهنگی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و... به کار خود ادامه می دهند.

*خبرنگاران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی مطالبات مردمی را پیگیری کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتت اسلامی، خبرنگاران را به انقلابی گری فراخواند و افزود: هر خبری را از هر کسی و مسئولی حتی بنده  بدون مدرک باور نکنید و مسئولان را در قول و قراری که به مردم می دهند و حتی اگر به مناسبت چهلمین سالگرد وعده ای می دهند به چالش بکشید و بعد از چند ماه مجددا آن خبر را پیگیری و قول آن مسئول را مطالبه کنید.

حجت الاسلام  فخرالدینی با ابراز امیدواری از اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افول آمریکا همراه شود؛ اظهار کرد: تا کنون ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد در استان یزد نسبت به سایر استان ها پیشتاز بوده است و هشتمین جلسه ستادی آن تشکیل شده و برنامه های اجرایی اعلام شده و برخی در حال انجام است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha