پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از اجرای ۵۰۰ برنامه با محوریت حماسه نهم دی، در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، به مناسبت فرارسیدن نهم دیماه نشست اطلاع رسانی برنامه های نهم دی ماه با هدف اطلاع رسانی، با حضور خبرنگاران رسانه های استان یزد در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

سعید زارع معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تسلیت رحلت جانسوز آیت الله شاهرودی و درخواست علو درجات از خداوند برای ایشان از همه رسانه های استان دعوت کرد تا برنامه های ویژه ای را برای خانواده رسانه استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هماهنگی کنند.

وی افزود: از ابتدای امسال همه برنامه های مناسبت ها در شورای هماهنگی با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و تا پایان سال و اوج آن از نهم دیماه تا 22 بهمن ادامه می یابد.

معاون ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی یزد اذعان کرد: تا کنون در تمام شوراهای سیاستگذاری همه شهرستان ها شرکت کرده ایم و جمعبندی خوبی انجام شد ه و شعار امسال 9 دی «چهل سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» نامگذاری شده است.

زارع اهم برنامه های شاخص بزرگداشت حماسه نهم دی 97 را شامل بیش از 500 برنامه در حوزه تبیینی، تبلیغی و نشست های بصیرتی، همایش، رسانه ای، ایجاد محتوا در فضای مجازی، کتابخوانی در دانش آموزان و دانشجویان، کالبد شکافی فتنه 88، پرده نگاری چند رسانه ای، اینفوگرافیک، کرسی های آزاد اندیشی، فضا سازی بقاع متبرکه و مساجد، حضور هنرمندان در جمع مردم، سرود خیابانی و... برشمرد.

وی گفت: همزمان با نهم دی ماه در یکشنبه آینده، مراسمی در مسجد روضه محمدیه از ساعت 7:30 تا 10:30 با سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی از نمایندگان جوان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی و با حضور آحاد مردم انقلابی یزد برگزار می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد یکی از دیگر برنامه های شاخص روز نهم دی را برگزاری همایش 40سال بصیرت و پایداری با حضور دستگاههای اجرایی استان اعلام کرد و افزود: رویکرد برنامه ای 9 دی مبتنی بر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است و خبرنگاران خط مقدم بصیرت افزایی هستند.

زارع، پاسخگویی به شبهات و رصد آن را مورد تأکید رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: 12 دی در استان یزد سالروز سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و یادآور تجلی ولایت در این استان و یادآور حضور نیم میلیونی مردم استان در مراسم استقبال از مقام عظمای ولایت است.

وی از فتنه 88 به عنوان یکی از پیچیده ترین بحران ها یاد کرد و افزود: بصیرت مردم و رهبری امام خامنه ای از عوامل پیروزی ملت ایران در این فتنه و عبو از آن بود

معاون ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی یزد، فتنه اخیر دشمنان را یک فتنه اقتصادی خواند و اظهار امیدواری کرد: با اطلاع رسانی  از سوی رسانه و بصیرت افزایی مردم بزودی این فتنه را پشت سر بگذاریم.

زارع با اعلام اینکه تا کنون بیش از هشت هزار برنامه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دریافت شده است خاطر نشان کرد: بحث فراگیری برنامه ها در بین آحاد مردم و تشکیل ستاد اقتصادی در همه ادارات برای خدمت رسانی ارزان به مردم و رفع مشکلات مردم با تدابیر ویژه مورد تأکید اعضای ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بوده است..

وی اذعان کرد: ایران موفقیت های زیادی را در سطح دنیا داشته است و باید در چهلمین سالگرد ضمن شکرگزاری نعمت جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب از موفقیت ها هم بگوییم و در جشن چهل سالگی که به عنوان روز استقلال در دنیا برگزار می شود نباید نقاط ضعف را مطرح کنیم.

 معاون ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی یزد، یکی دیگر از فعالیت های ستاد مراسم ایام الله دهه فجر در استان یزد را در خواست ارائه کارنامه چهل ساله مسئولان و دستگاههای دولتی به مردم عنوان کرد و افزود: رسانه ها در اطلاع رسانی اخبار به مردم و ایجاد امید بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha