جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنگوی وفاق المدارس شیعه پاکستان

حوزه/ نصرت علی شاهانی در واکنش به بیانیه فرمانده ائتلاف عربستان که گفته بود ائتلاف نظامی عربستان علیه کشور یا مذهب خاصی تشکیل نشده گفت: جهان می‌بیند که یمن را چه کسانی نابود کردند، اگر این ائتلاف علیه تروریسم تشکیل شده است چرا علیه ظلم در میانمار و فلسطین موضع گیری نمی‌کند؟

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»  نصرت علی شاهانی سخنگوی وفاق المدارس شیعه پاکستان در واکنش به بیانیه فرمانده ائتلاف عربستان که گفته بود ائتلاف نظامی عربستان علیه کشور یا مذهب خاصی تشکیل نشده گفت: چشمان جهان می‌بیند که یمن را چه کسانی نابود کردند.

وی افزود: راحیل شریف فرمانده نظامی عربستان می‌گوید این ائتلاف علیه کشور خاصی یا مذهب خاصی تشکیل نشده و هدف این ائتلاف نظامی فقط مبارزه با تروریسم است. اگر هدف این ائتلاف نظامی مبارزه با تروریسم است، پس چرا در مورد موضع گیری این ائتلاف علیه ظلم در میانمار، یمن و فلسطین حرف نمی‌زنند؟

وی افزود: در قرآن به صراحت آمده است که قتل یک انسان بی گناه برابر است با قتل تمام انسانها و حتی درمورد جنگ با کفار  در اسلام حدودی مشخص شده است و بر این اساس در یمن که همه مسلمان هستند، طبق فرمان خداوند در جنگ نباید به زنان و کودکان آسیبی برسد اما شما ببینید در یمن چه می‌گذرد؟ کسانی که در کشتار مردم بی گناه یمنی مستقیما یا با واسطه دست دارند فردای قیامت حتما مورد پرسش خداوند قرار خواهد گرفت و طبق احکام اسلامی اگر با دستور کسی قتلی صورت بگیرد، کسی که دستور داده هم شریک جرم آن قاتل است.

وی در ادامه اظهار داشت: بیانیه فرمانده ائتلاف نظامی عربستان خلاف حقیقت است چون هر روز توسط این ائتلاف نظامی هزاران زنان و کودک یمنی کشته می شوند.

وی در ادامه گفت: راحیل شریف( فرمانده سابق ارتش پاکستان و فرمانده کنونی ائتلاف نظامی عربستان) یک شخصیت محبوب پاکستان بود، چون او هم خانواده شهید است و هم در دوران فرماندهی ارتش در پاکستان خدمات شائسته ای به مردم و کشور انجام داده بود و خدمت به خاندان پادشاهی عربستان هیچ وقت در شان شخصیتی مانند او نبود و این را بارها مردم پاکستان و حتی اعضای مجلس ملی پاکستان به او گوشزد کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha