پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی گفت: بخش قابل توجهی از میراث علمی، مربوط به متون دینی است که اگر بتوان متون دینی مرتبط با زن و خانواده را باز آفرینی کرد، در این راستا اقدام خوب و تاثیر گذاری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در نشست شورای علمی پژوهشی گفت: بخش قابل توجهی از میراث علمی، مربوط به متون دینی است که اگر بتوان متون دینی مرتبط با زن و خانواده را باز آفرینی کرد، در این راستا اقدام خوب و تاثیر گذاری خواهیم داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد افزود: برای انجام این کار باید هسته مرکزی با نقش سیاستگذاری و نگاه راهبردی و با محوریت کار گروهی تشکیل شود تا آثار متقن وقوی تری ارائه شود.

وی، داشتن قلم علمی، مخاطب شناسی، سبک نوشتاری و درک بالا فهم متون را از شرایط لازم برای انتخاب افراد جهت بازآفرینی متون کهن دانست و اظهار داشت: بدون شک اگر بازآفرینی متون کهن به خوبی انجام گیرد می توان امید داشت که مردم بیشتر به سمت مطالعه گذشتگان خود خواهند رفت.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی در پایان تصریح کرد: اگر بازآفرینی متون کهن مربوط با خانواده و زن را بتوان به بهترین شکل ممکن امکان پذیرد، می توان تاثیرات مثبتی بر سبک زندگی خانواده ها گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha