پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۱

حوزه/ ملت ایران، آن‌ها را که در مقابل قانون «گردن کشی» و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه ۸۸، خسارت، خیانت و خباثت‌های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را از یاد نمی‌برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌غربی به مناسبت سالگرد حماسه ی یوم الله 9 دی بیانه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

«حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.»

امام خامنه ای مدظله العالی: تاریخ ۴۰ ساله ی انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت‌مدار و متعهد می‌باشد.

در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبّرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته‌اند.

حماسه بزرگ ۹ دی سال ۱۳۸۸ که پس از ۸ ماه فتنه‌انگیزی، آشوب‌طلبی و هنجارشکنی جبهه متحد ضد‌انقلاب داخلی و خارجی، نظام اسلامی را از توطئه‌ای پیچیده عبور داد، یوم‌اللهی عظیم در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی نام گرفت که در متن آن «بصیرت»، «هوشمندی»، «ولایت‌مداری» و «دشمن‌ستیزی» ملت ایران اسلامی تبلور یافته است.

یوم الله ۹ دی ماه، آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی، صحنه‌ای شکوه‌مند و آموزنده برای معرفی شایستگی‌ و مزیت‌های ملت دشمن‌شکن ایران اسلامی برای غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

این بیانیه با تاکید بر اینکه پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه‌ای شکسته شده هر روز در برابر تردید کنندگان و آنانی که در پی تطهیر سران فتنه هستند، قرار گیرد، تاکید دارد: ملت ایران؛ آن‌ها را که در مقابل قانون «گردن کشی» و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه ۸۸، خسارت، خیانت و خباثت‌های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را از یاد نمی‌برد.

دستاوردهای حضور ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸؛ «اقتدار» و «استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد که مردم و نظام اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی می‌سازند.

روز نهم دی ماه به عنوان سالروز ماندگار انقلاب و نماد بصیرت ملت شریف ایران و تجلی گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن که در عصر ما حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی است می باشد.

نهم دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی بود، روزی که به همگان نشان داد که با گذشت سال‌ها از عمر مبارک انقلاب اسلامی، مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک‌گوی ولی فقیه زمان هستند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می‌کنند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌غربی در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت این روز به یاد ماندنی، و تجلیل از ملت آگاه و زمان‌شناس به عنوان حماسه‌آفرینان این روز بزرگ‌، فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی ۸۸ را حادثه‌ای تلخ و در عین حال الهام‌بخش و آموزنده در تاریخ کشور و یادآور تقابل ذاتی و راهبردی انقلاب اسلامی با جبهه سلطه و استکبار جهانی دانسته و می‌افزاید: حماسه ۹ دی تقویت انسجام و وحدت ملی و پیوند مجدد مردم و نظام اسلامی را رقم زد و با منزوی ساختن فتنه‌گران نشان داد انقلاب اسلامی‌ به رهبری ولی فقیه زمان و اتکا به مؤلفه‌های درونی قادر است به مانند هشت سال دفاع مقدس، ‌ پیچیده‌ترین بحران‌ها را مهار و با تبدیل آن به فرصت‌های تاریخی، اراده خود را به دشمنان تحمیل و آنان را از هوس خلق فتنه‌های جدید علیه ارزش‌ها و مقدسات دینی، انقلابی و ملی ‌برحذر دارد و بار دیگر برصیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام واین نظام الهی تاکید کرده و بدینوسیله به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب مباهات می کنیم.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی،

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha