جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار بهمن کارگر - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگری است، گفت: پس از فتنه ۸۸ شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران در سازمان ملل به تصویب رساندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار بهمن کارگر، پنجشنبه‌شب در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی و یادواره شهید محمدحسین حمزه دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی غرب استیل مهدی‌شهر، به میزبانی مسجد امام علی (ع) این شهر، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک کودتای همه‌جانبه علیه نظام اسلامی بود و مردم در ۹ دی به صحنه آمدند و بساط فتنه گران را برچیدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه در حماسه ۹ دی با اراده الهی و حرکت خودجوش مردم، بساط دشمنان و خائنین به انقلاب اسلامی برچیده شد، تصریح کرد: استفاده از شیوه‌های نرم، تحریک احساسات، ایجاد فاصله بین مردم و حکومت، اختلاف‌افکنی، سخن گفتن از اصول متعالی انسانی، شبهه افکنی و درهم آمیختن حق و باطل از تکنیک‌های فتنه گران بود.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «فتنه مثل یک مه غلیظ، فضا را نامشخص می‌کند؛ چراغ مه شکن لازم است که همان بصیرت است.»، افزود: تبدیل فرصت به تهدید و تبدیل نقاط قوت به نقاط ضعف از تکنیک‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود؛ اگر ما قدرت بازدارندگی نداشتیم امروز وضعیت، وضعیت دیگری بود و اینکه امروز ابرقدرت‌ها جرئت مقابله ندارند به این جهت است که جمهوری اسلامی را در دفاع مقدس تجربه کرده‌اند.

سردار کارگر با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مقتدرتر از هر زمان است و تکیه کشورهای منطقه به ایران است، خاطرنشان کرد: دو عامل «رهبری امام (ره)»، «وحدت» از عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود و امروز دو عامل «رهبری امام خامنه‌ای» و «وحدت» نیز دو عامل پیروزی کشور در تمامی مخاطرات است.

وی با بیان اینکه امروز عده‌ای با هر اتفاقی که رخ می‌دهد دنبال ناامیدی مردم هستند و پیروزی دستاوردها را نادیده می‌گیرند، افزود: در آمریکا روزانه چند نفر به دست پلیس و با تیر مستقیم پلیس کشته می‌شوند اما چند بار آن را مطرح کرده‌اند؛ مقام معظم رهبری فرمودند که دگرگون جلوه دادن حوادث و ناامید ساختن مردم از برنامه‌های دشمن است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه مردم با توکل بر خدا و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری فتنه بزرگ ۸۸ را شکست دادند، تصریح کرد: هیچ زمانی ما در انقلاب اسلامی نداشتیم که مخالفان داخلی با دشمنان خارجی با یکدیگر متحد شوند جز فتنه ۸۸؛ دشمن در فتنه‌ها به دنبال افراد موجه و مقدس می‌رود.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس جنگ ما جنگ بین دو کشور نبود و صدام به دستور آمریکا با ایران می‌جنگید، گفت: امروز دشمنان جرأت حمله به ایران را ندارند، زیرا ایران اسلامی هم اقتدار دارد و هم قدرتمند است.

سردار کارگر با بیان اینکه قبل از آن که انتخابات برگزار شود سران فتنه گفتند قرار است در این انتخابات تقلب شود، بیان کرد: پس از برگزاری انتخابات مسئولان امر می‌گویند که نتایج را دوباره بررسی کنیم، اما میرحسین موسوی و طرفدارانش قبول نکردند؛ نمایندگان این افراد به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌رسند و رهبری بزرگواری می‌کنند و ضمن استماع حرف‌های آنان، به شورای نگهبان مجدداً دستور بررسی می‌دهند، اما این‌ها بازشماری آرا را هم قبول نکردند.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ از کوچک‌ترین ظرفیت و فرصت خود در برابر انقلاب اسلامی بهره برده است، افزود: توییتر و فیس‌بوک نیازمند به‌روزرسانی و تغییرات فنی بود، اما آمریکایی‌ها به آنان دستور می‌دهند فعلاً صبر کنید که مسئله مهمی در پیش است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه توهین به مقدسات، توهین به رهبر انقلاب، توهین به امام (ره) و پاره کردن و آتش زدن عکس امام (ره)، آتش زدن مساجد و امیدوار ساختن دشمنان، از رفتارهای فتنه گران بود، گفت: پس از فتنه ۸۸ بالاترین تحریم‌ها را علیه ایران در سازمان ملل به تصویب رساندند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوندمتعال امروز در اوج اقتدار قرار دارد و شما ملتی هستید که افتخارتان این است که سوریه، عراق، لبنان، یمن و غزه را نجات دادید، تصریح کرد: ما در ابتدای جنگ دفاع مقدس حتی سیم‌خاردار هم از خارج از کشور وارد می‌کردیم، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی موشک بالستیک می‌سازیم و از قدرت دفاعی بالایی برخوردار هستیم.

سردار کارگر با بیان اینکه در اوایل انقلاب اسلامی ۹۰ درصد خانه‌های تهران حتی حمام و تلفن نداشتند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی موفق شده و می‌شویم، افزود: آینده انقلاب اسلامی فوق‌العاده روشن است و جوانان امروز از جوانان اوایل انقلاب بسیار جلوتر هستند. همین شهید محمدحسین حمزه نیز از جوانانی است که نه جنگ دفاع مقدس را دیده و نه امام (ره) را درک کرده است، اما از این استان سمنان به کیلومترها آن‌طرف‌تر رفته و از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha