جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ تحریم های دشمنان علیه این کشور باعث شد که شعار «ما می توانیم» به خوبی در بخش های مختلف یابد و امروز شاهد نوآوری های ارزشمند و ماندگار در حوزه نانو، فناوری هسته ای، هوا فضا، موشکی و ... هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری درنشست تخصصی دستاوردهای انقلاب اسلامی که در مدرسه مولاوردیخان قزوین برگزار شد، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی قرارگرفته که باید این مسیر را با اقتدار و بدون واهمه از دشمنان ادامه دهیم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب است، لذا ما باید ابعاد و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در جهان معرفی کنیم.

حجت الاسلام انصاری عنوان کرد: تحریم های دشمنان علیه این کشور باعث شد که شعار «ما می توانیم» به خوبی در بخش های مختلف یابد و امروز شاهد نوآوری های ارزشمند و ماندگار در حوزه نانو، فناوری هسته ای، هوا فضا، موشکی و ... هستیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در شرایط حساس کشور که هجمه های مختلفی وارد می شود، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌ عنوان یک وظیفه بر عهده شما طلاب و روحانیون است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha