جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران بارها نشان دادند پای انقلاب اسلامی با قدرت ایستاده اند و مشکلات فعلی اقتصادی و معیشتی نمی تواند دستمایه دشمنان برای سوء استفاده از این شر ایط باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، امروز در نشست سیاسی و بصیرتی به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی که در مسجد مسلم بن عقیل برگزارشد، گفت: آنچه که مسیر صبر، ایستادگی و بصیرت را برای ملت ایران در فتنه سال 88 فراهم کرد، وحدت سیاسی بر محور مقام معظم رهبری بود که به خوبی مسیر غبار آلود فتنه را برای ملت ایران ترسیم کرد که باید شکر گزار  نعمت ولایت باشیم.

مشاور فرماند ه کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حماسه بی نظیر و فراموش نشدنی نهم دی راه را برای شکست توطئه های دشمنان به خوبی هموار کرد و زمینه حماسه سیاسی ملت ایران در خرداد 92 را به خوبی فراهم کرد.

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی که بعد از هشت سال دفاع مقدس، طعم تلخ شکست را به خوبی دریافت کردند، تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه علیه این ملت را اجرا نمودند، ولی این کشور و مردم بصیر همه تحریم ها را به خوبی پشت سر گذاشته و بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: در حماسه نهم دی ملت ایران به دشمنان نشان دادند که در دفاع  از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی هیچ گاه کوتاه نیامده و تا آخرین قطره خون خود در راستای تثبیت و استواری انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امروز دشمنان در تلاش برای مانع وحدت و انسجام ملت ایران هستند، چرا که آنها در طول چهل سال همواره با انقلاب شکوهمند اسلامی سرستیز داشته و می خواهند در این کشور آشوب وناامنی ایجاد شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران بارها نشان دادند پای انقلاب اسلامی با قدرت ایستاده اند و مشکلات فعلی اقتصادی و معیشتی نمی تواند دستمایه دشمنان برای سوء استفاده از این شر ایط باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha