پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز مشاوره

حوزه/ مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از راه اندازی رشته «مشاوره اسلامی» در حوزه علمیه قزوین در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام هادی رضایی، امروز در کارگاه دو روزه مشاوره اساتید حوزه علمیه قزوین گفت: رهبری  معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده اند که روحانیت باید متخصص شوند، لذا باید خود را مجهز به اطلاعات علمی و تخصصی روز کنیم.

وی ادامه داد: امروز مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان به روحانیت اعتماد بالایی داشته و همین امر می تواند سوالات و شبهاتی که در زمینه های مختلف دینی و خانوادگی دارند را به راحتی با یک فرد روحانی در میان بگذارند.

 مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از راه اندازی رشته «مشاوره اسلامی» در حوزه علمیه قزوین در آینده ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه این رشته در حال حاضر  در استان های فارس، تهران، خوزستان و البرز راه اندازی شده که می تواند در تربیت اساتید مشاوره حوزه های علمیه بسیار تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: کلاس های مشاوره ای که برای اساتید حوزه علمیه برگزار می شود در دو بخش مقدماتی و تکمیلی است. شرکت کنندگان پس از طی  این دوره ها، در در دوره تخصصی شرکت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha