شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، حماسه ۷ دی را حاصل بیداری امت حزب‌اللهی دانست و گفت: در خوزستان عرب و عجم یک روح در چند جسم بوده و در خط ولایت متحد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در تجمع جوانان انقلابی اهواز که به مناسبت سالروز حماسه ۷ دی مردم اهواز برگزار شد، اظهارداشت: جمعی که امروز در حال انجام است، به‌مراتب گسترده و پیچیده‌تر از دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه آینده از آن جوانان انقلابی است، گفت: من یقین دارم ده پانزده سال دیگر نام جوانان انقلابی و هیئتی در تاریخ ثبت خواهد شد؛ چراکه آنان رهرو راه ولایت و حامی خط انقلاب هستند.

تولیت مؤسسه عصر امام خمینی، حماسه ۷ دی را حاصل بیداری امت حزب‌اللهی اهواز خواند و گفت: اهوازی‌ها در ۷ دی ۸۸ اعلام کردند که خط قرمز ما ولایت است و از آن دست نمی‌کشیم.

امام جمعه موقت اهواز، خودفروشی برخی جریانات و روزنامه‌های داخلی را مشمئز کننده خواند و تصریح کرد: آن زمانی که ظریف با جان‌کری قدم می‌زد، برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای رنگ‌های صفحه اول مجلات خود را با رنگ لباس‌های هیلاری کلینتون و جان کری هماهنگ کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر توطئه در سر دارد و امیدشان به کسانی است که به دنبال نقشه اویند، این را بدانند که این مردم سلاله زهرا و فرزند علی ابن ابیطالب(ع) را هیچ‌گاه تنها نمی‌گذارند.

وی با بیان اینکه اقوام ایرانی همگام با ولایت و در خط انقلاب هستند، گفت: در خوزستان عرب و عجم یک روح در چند جسم بوده و در خط ولایت متحد هستند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha