جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در واکنش به اعلام خروج نظامیان آمریکا از سوریه و افغانستان گفت: جبهه مقاومت اهداف شوم آمریکا را در منطقه با خاک یکسان کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به اعلام خروج نظامیان آمریکا از سوریه گفت: آمریکا از لحاظ سیاسی و نظامی از منطقه خارج می شود و جبهه مقاومت اهداف شوم آمریکا را در منطقه با خاک یکسان کرد.

وی افزود: قدرت جهانی درحال چند قطبی شدن است و تغییرات در جبهه استکباری در پاکستان هم اثر خواهد گذاشت و سفر جدید وزیر خارجه پاکستان به کشورهای چین، روسیه ، افغانستان و ایران دارای اهمیت زیادی است و نشان دهنده اثرات شکست جبهه استکباری در منطقه است.

وی در ادامه گفت:  آمریکا برای تسلط خود در سوریه ، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه بیش از 7 تریلیون دلار هزینه کرد، اما پس از این همه سرمایه گزاری در این کشورها جز جنازه های نظامی و ذلت چیز دیگری حاصل او نشد.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان اظهار داشت: آمریکا در منطقه نه توانست منابع زیر زمینی را به دست بیاورد و نه به اهداف سیاسی خود رسید و نه منافع اقتصادی خود را حاصل کرد و در همه زمینه ها شکست خفت باری متحمل شد و در حال اخراج از منطقه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دزد بزرگ خاورمیانه در آینده نزدیک به سراغ پاکستان نیز خواهند آمد، اما باید دانست اینها هر جا که رفتند جز ذلت و رسوایی چیزی نصیبشان نشده است و هرجا رفتند ذلیل شدند و در کشورهای مختلف با عصبانیت و انزجار مردمی روبرو بودند و این را جهانیان دیدند و همین افراد بودند که با همکاری آمریکا پاکستان را از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ضعیف کردند و ما باید در چنین وضعیتی متحد شویم، زیرا هر مقداری که آمریکا و متحدانش ضعیف شوند پاکستان امن تر و مستحکم تر خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha