پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست توجیهی خادم یاران تبلیغ آستان قدس رضوی در اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، از راه‌اندازی کانون‌های خادم‌یاری تبلیغ آستان قدس رضوی در سطح استان خوزستان با هدف سوق دادن کمک‌های مردمی به مناطق محروم و مستضعف، خبرداد.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسئول کانون خادم‌یاری تبلیغ استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از راه‌اندازی و توسعه کانون‌های خادم‌یاری تبلیغ آستان قدس رضوی در سطح استان خوزستان خبرداد و اظهارداشت: با توجه به ضرورت حمایت و پشتیبانی از قشر مستضعف جامعه به‌ویژه مردم حاشیه‌نشین و روستاییان کم‌بهره، در صدد آن شدیم تا گروه‌های مردم‌نهاد و جهادی را در جهت فعالیت یک سویه سوق دهیم.

وی ادامه داد و گفت: در سطح استان خوزستان، یک سری کانون‌هایی وجود دارد که هر کدام فعالیت‌های خیرخواهانه ای انجام می‌دهد؛ اما کانون خادم‌یاری تبلیغ آستان قدس رضوی تلاش دارد با همسو کردن مؤسسه و مجموعه‌های خیریه، فعالیت‌های هدفمند و خیرخواهانه ای در مناطق محروم خوزستان انجام دهد.

حجت‌الاسلام پشم فروش، تصریح کرد: در این راستا تلاش داریم با تأسیس کانون‌های خادم‌یاری در مدارس علمیه خواهران و برادران، سیل کمک‌های مردمی را به‌سوی مناطق محروم سوق دهیم.

مسئول کانون خادم‌یاری تبلیغ استان خوزستان، در پایان از برگزاری جلسه توجیهی راه‌اندازی کانون‌های خادم‌یاری در اهواز خبرداد و گفت: در این جلسه نحوه برنامه‌ریزی برای عملیات فرهنگی تبلیغی در شهرهای استان خوزستان مطرح و تعدادی از نمونه فعالیت‌های تبلیغی جهادی کانون‌های خادم‌یاری آستان قدس در خوزستان، معرفی شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha