سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
لایروبی فاضلاب‌های شهری توسط طلاب و روحانیون

حوزه/ حجت‌الاسلام جزایری، با بیان اینکه «خدمت به مردم» یکی از دغدغه‌های اصلی طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز است، گفت: هم‌اکنون نهضتی تحت عنوان «مطالبه‌گری» در مدرسه علمیه راه‌اندازی شده که طلاب در حد توان پیگیر رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم هستند.

حجت‌الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی نهضت مطالبه گری در حوزه، اظهارداشت: در برهه کنونی که مشکلات عدیده شهری، زندگی را بر مردم تنگ کرده است، تصمیم بر آن گرفتیم تا نهضتی تحت عنوان «مطالبه‌گری» در مدرسه علمیه راه‌اندازی کنیم و در حد توان، مشکلات و موانع پیش روی مردم را برطرف نماییم.

وی یکی از ویژگی‌های بارز طلاب و روحانیون را روحیه عدالت‌طلبی و حق‌خواهی عنوان کرد و گفت: در این راستا طلاب مدرسه علمیه در حد توان پیگیر مشکلات و موانع پیش روی مردم بوده و همواره سعی می‌کنند که خدمتی به مردم جامعه خود کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، برگزاری مستمر اردوهای جهادی را یکی از برنامه‌های جانبی مدرسه دانست و بیان کرد: بحمدالله اردوهای جهادی که بیشتر در زمینه سازندگی و تبلیغی است،  

وی با اشاره به فعالیت جهادی طلاب و روحانیون مدرسه علمیه پس از بارندگی‌های شدید اهواز، گفت: چند هفته پیش شاهد بارندگی‌های شدیدی در اهواز بودیم که مشکلات زیادی از جمله مسدود شدن فاضلاب‌ها، گرفتگی آب در منازل مردم، خرابی خانه و.... را به همراه داشت! در این زمان، طلاب و روحانیون دست‌به‌کار شده و به صورت میدانی به کمک مردم شتافتند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، بیان کرد: طلاب و روحانیون با پیگیری‌های انجام شده و همراه کردن مسئولان با خود، در مناطق آسیب دیده حاضر شده و مشکلات مردم را یکی پس از دیگری حل کردند.

حجت‌الاسلام جزایری، با اشاره به تقدیر مسئولان شهرداری اهواز از تلاش روحانیون جهادی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، اظهارداشت: یکی از دستاوردهای خدمت جهادی طلاب به مردم، تشکر ویژه مسئولان از روحانیونی بود که پیگیر مشکلات مردم شده بودند! به نحوی که برخی از مسئولین بیان می‌کردند اگر پیگیری و تلاش طلاب نبود، شاید مشکلات مردم همچنان ادامه پیدا می‌کرد.

حجت‌الاسلام جزایری، در ادامه یکی از مشکلات مردم خیابان سلطانی اهواز را گرفتگی فاضلاب‌ها و خرابی آسفالت این خیابان اعلام کرد و افزود: بحمدالله با پیگیری جمعی از روحانیون مدرسه و البته همکاری خوب شهردار منطقه، این مشکل به‌زودی رفع خواهد شد؛ کما اینکه هم‌اکنون کارگران شهرداری با همکاری آبفای اهواز مشغول به حل این مشکل هستند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha