جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، از تشکیل کانون خادم یاران رضوی در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز خبرداد و گفت: نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان، به پاس زحمات طلاب، پیام تشکری را به مدیریت مدرسه علمیه ارسان نمود که در آن از اقدامات انقلابی جهادگران مدرسه علمیه، تقدیر کرده است.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تشکیل کانون خادم یاران این مدرسه علمیه خبرداد و بیان کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، کانون خادم یاران رضوی، زیر نظر مدیریت مدرسه تأسیس شد.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های این کانون، گفت: در این کانون چندین محور دنبال می‌شود که فعالیت‌های تبلیغی، خدمت‌رسانی و فرهنگی، از جمله آن کارها می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، اضافه کرد: ساخت یک باب منزل مسکونی برای یکی از نیازمندان حاشیه اهواز یکی از فعالیت‌های در حال انجام طلاب و روحانیون مدرسه علمیه است که طلاب به صورت هفتگی به آنجا رفته و اقدامات ساخت‌وساز خانه را ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام موسوی، اظهارداشت: در این راستا، نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان، به پاس زحمات طلاب، پیام تشکری را به مدیریت مدرسه علمیه ارسان نمود که در آن از اقدامات انقلابی جهادگران مدرسه علمیه، تقدیر کرده است.

وی در پایان گفت: همواره اهتمام طلاب بر اجرای فعالیت و خدمات عام‌المنفعه است که امید داریم با همراهی خیرین و گروه‌های مردم نهاد، به کاهش حاشیه‌نشینی کمک کنیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha