پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغات خنده دار تلویزیون سوئد در رابطه با کمبود ویتامین D در حجابی ها

حوزه/ یکی از تبلیغات جدید اروپای‌ ها در کشور سوئد، هشدار به زنان مسلمان و محجبه در رابطه با کمبود ویتامین D است به گونه ای که این تبلیغات، پوشیدن حجاب اسلامی برای مسلمانان را خطری برای سلامت عنوان کرده است .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، درحالی که کشورهای اروپایی به بهانه های مختلف با حجاب اسلامی و برقع زنان مسلمان مبارزه می کنند، در اقدامی خنده‌دار، کانال تلویزیونی سوئد به مهاجران، مسلمانان و دیگر مردم این کشور در رابطه با مشکلات احتمالی سلامتی و کمبود ویتامین D به دلیل تاریکی آب و هوا در  شمال اروپا هشدار داده و حجاب را یکی از عوامل عدم جذب ویتامین D توصیف کرد. یک روزنامه سوئدی نیز در همراهی با این شبکه تلویزیونی گفته که مهاجران سیاه پوست به ویژه از کشور سومالی پوست های تیره داشته و بیشتر از بقیه محتاج نور خورشید هستند.

در این کمپین جدید، شبکه ملی اس ویی تی در سوئد بر روی مسلمانان به ویژه زنان محجبه و با پوشش اسلامی متمرکز شده و به آنان هشدار داده که اگر می خواهند به پوشیدن حجاب ادامه دهند باید قرص‌های ویتامینی مصرف کرده که آن هم ممکن است کفایت نکند.

گفتنی است این تبلیغات تلویزیون سوئدی در حالی علیه حجاب اسلامی ادامه دارد که در فصل های بسیار سرد در سوئد، بسیاری از مردم این کشور لباس های زمستانی پشمی و بسیار ضخیمی به تن کرده و بیشتر روز را در خانه هایشان به سر می‌برند، و کمتر زیر نور خورشید قرار گرفته و از زیر سقف ساختمان های سرپوشیده بیرون می‌آیند.

مردم اسکاندیناوی در فصل‌های بدون خورشید در اروپا معمولا دچار کمبود ویتامین D می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha