جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن

حوزه/ حجت ‌الاسلام میرجلیلی ، مسئول امور قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد گفت: ۱۲۰نفراز طلاب یزد حافظ یک تا ۳۰جزء قرآن کریم هستند.

حجت ‌الاسلام سید محمد کاظم میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به اینکه دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد برنامه های ویژه ای در راستای حفظ و ترتیل قرآن کریم در مدارس علمیه استان اجرا می کند تصریح کرد: این برنامه ها با حضور چشمگیر طلاب مدارس علمیه استان انجام می گیرد.

مسئول امور قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه 10درصد طلاب استان یزد حافظ یک تا 30 جزء قرآن کریم هستند تصریح کرد: این طلاب که بیش از 120 نفر هستند به صورت مستمر در برنامه های قرآنی مدارس شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه قریب به 30نفر از طلاب استان یزد حافظ کل قرآن کریم هستند خاطر نشان کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم نیز با حضور نزدیک به 90نفر از طلاب حوزه های علمیه استان در حال برگزاری است.

حجت ‌الاسلام میرجلیلی برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فصلی قرآن کریم و دوره حفظ ویژه خانواده‌های طلاب و همچنین برگزاری دوره دانش‌افزایی در راستای افزایش و ارتقای سطح استان از دیگر برنامه های دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان نام برد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha